قیمت دی وی آر 16 کانال ahd

قیمت دی وی آر 16 کانال ahd 2MP

قیمت دی وی آر 16 کانال ahd را همراه با تخفیف ویژه از تکنو دوربین دریافت کنید. بهترین و با کیفیت ترین دستگاه ضبط تصویر شانزده کانال با برند های هایک ویژن، داهوا، تکنیکس، نونیم و غیره را می توانید همراه با دوربین مداربسته مد نظر خود با ارزان ترین قیمت از این مرکز فروش تهیه کنید. با ما همراهی کنید تا با این دستگاه های رکوردر دوربین مداربسته بیشتر آشنا شوید:

دستگاه دی وی آر 16 کاناله  2 مگاپیکسل ای اچ دی

دستگاه دی وی آر درواقع دستگاه ضبط کننده تصاویر وفیلم در دوربین های مداربسته آنالوگ می باشد. روند کار دی وی  آر ها به این صورت است که تصاویر گرفته شده در دوبین ها را بهصورت آناوگ دریافت کرده وبه تصاویر دیجیتال تبدیل میکندودرهارد دیسک یا حافظه جانبی خود ذخیره میکند ودراصل دستگاه دی وی ار مغز اصلی سیستم کنترل دوربین مداربسته به حساب می آید.  دستگاه دی وی آر 16 کاناله در سری جدید انواع دوربین های مداربسته ای اچ دی با کیفیت های 1 مگاپیکسل و 1.3  و 2 مگاپیکسلی را پشتیبانی می کنند.
مشخصات فیزیکی دستگاه دی وی را 16 کاناله 2 مگاپیکسلی به ابعاد 260در222 در45 میلی متر و وزن 1.1 کیلو گرم می باشد. دستگاه دی وی آر 16 کاناله با کیفیت 2 مگاپیکسل از  دوربین های مداربسته حاوی تکنولوژی ای اچ دی پشتیبانی می کنند .
دستگاه های دی وی آر دارای ورودی های متقاوتی برای صدا و تصویر هستند  که معمولا ورودی های تصویر بیشتر از ورودی های صدا هستند. این دستگاه دی وی آر قابلیت اتصال به تمامی دزدگیر ها را دارند. این دستگاه دارای یک عدد میکروفن داخلی و دارای خروجی اسپیکر را دارد.

یک DVR با 16 کانال معمولاً دارای ویژگی‌های زیر است:

تعداد کانال: 16 کانال ورودی برای اتصال تا 16 دوربین مداربسته.

رزولوشن: این ممکن است از 720p تا 4K (و حتی بالاتر) برسد. اگر اشاره به 2MP شده، این به معنای رزولوشن 1080p (Full HD) است.

فرمت فشرده‌سازی: استفاده از استانداردهای فشرده‌سازی تصویر مانند H.264 یا H.265 جهت ذخیره و انتقال داده‌ها.

قابلیت پخش: قابلیت مشاهده تصاویر ضبط شده به صورت زنده و بازپخش آسان از طریق دستگاه یا نرم‌افزار مربوطه.

اتصالات ورودی/خروجی: اتصالات برای دوربین‌ها، هارد دیسک برای ذخیره سازی، پورت‌ها برای اتصال به شبکه (مانیتورینگ از راه دور) و اتصالات دیگر.

قابلیت اتصال به شبکه: برخی از DVRها این امکان را دارند که به شبکه متصل شده و از راه دور توسط اینترنت یا شبکه داخلی قابل مشاهده باشند.

ذخیره‌سازی: قابلیت نصب هارد دیسک داخلی جهت ذخیره‌سازی تصاویر ضبط شده.

قابلیت حرکت شناسایی و ضبط به‌صورت حرکتی: این ویژگی به DVR این امکان را می‌دهد که فقط در صورت شناسایی حرکت، ضبط را فعال کند، که به کاهش حجم ذخیره‌سازی کمک می‌کند.

رابط کاربری: رابط کاربری گرافیکی و قابل استفاده برای تنظیمات و مشاهده تصاویر.

قبل از خرید یک DVR، بهتر است مشخص کنید که نیازهای شما چه هستند و با مشاوره فنی یا متخصصان حوزه، بهترین گزینه را انتخاب کنید.

دستگاه دی وی آر 16 کاناله

دستگاه دی وی آر 16 کاناله یعنی دارای 16 ورودی تصویر میباشد. امکان اتصال 16 دوربین مداربسته آنالوگ به آن وجود دارد و همزمان تصاویر 16 دوربین را میتواند پخش کند تصاویر گرفته شده دراین دستگاه با استفاده از نرم افزار ایکس می آی را بدون هزینه به گوشی های هوشمند اندورید یا ای او اس ویا به کامپیوتر شخصی انتقال میدهد. امکان بکاپ گیری از دستگاه دی وی ار 16 کاناله به دو روش یا با استفاده از انتقال تصاویر و فیلم ها از طریق نرم افزارههای مخصوص به گوشی همراه یا کامپیوتر شخصی از راه دور به صورت انلاین و یا با استفاده ازجا گذاری فلش در پورت یو اس بی دستگاه درمحل نصب آن صورت می گیرد
دی وی آر 16 کاناله ای اچ دی میتواند از دوربین های مداربسته ای اچ دی پشتیبانی کند.

انواع دی وی آر 16 کانال

دی وی آرها (DVRs) با 16 کانال بسیار متنوع هستند و انواع مختلفی از نظر ویژگی‌ها و قابلیت‌ها دارند. در زیر، برخی از انواع مشترک DVR با 16 کانال را معرفی می‌کنم:

DVR آنالوگ:

این DVRها اغلب برای استفاده با دوربین‌های مداربسته آنالوگ مناسب هستند.

قابلیت پشتیبانی از استانداردهای تصویربرداری مانند AHD، TVI، CVI و CVBS را دارند. امکان ضبط تصاویر با رزولوشن‌های مختلف از 720p تا 4K و بیشتر.

DVR شبکه (NVR):

برای دوربین‌های مداربسته شبکه (IP) مناسبند. قابلیت اتصال به شبکه اینترنت جهت مدیریت از راه دور و انتقال تصاویر با کیفیت بالا. پشتیبانی از فرمت‌های فشرده‌سازی مانند H.264، H.265 و H.265+.

DVR هیبریدی:

این DVRها همزمان از دوربین‌های مداربسته آنالوگ و شبکه پشتیبانی می‌کنند. این امکان را فراهم می‌کنند تا کاربران بتوانند دوربین‌های آنالوگ خود را با دوربین‌های شبکه ترکیب کنند.

DVR با فناوری حرکت تصویر (PTZ):

این DVRها قابلیت کنترل دوربین‌های PTZ را دارند، که می‌توانند به صورت خودکار به سمت حرکت داشته باشند. این امکان را فراهم می‌کنند تا دوربین‌ها به صورت دقیق حرکات مشخص را ضبط کنند.

DVR با قابلیت حرکت شناسایی:

مجهز به سیستم‌های حرکت شناسایی هستند که در صورت شناسایی حرکت، ضبط تصاویر را فعال می‌کنند. این ویژگی به بهینه‌سازی فضای ذخیره‌سازی کمک می‌کند.

دستگاه ضبط تصویر دوربین مداربسته شانزده کانال

کیفیت تصاویر2 مگاپیکسل و رزولویشن 1080 مگا پیکسل در 1080 ان  است وسرعت ضبط وپخش این دستگاه ضبط تصویر دوربین مداربسته شانزده کانال با نرخ فریم 15 فریم برثانیه میباشد. ضبط صدا در دی وی آر 16 کاناله توسط 4 پورت ورودی صورت میگیرد. دو پورت یو اس ابی دراین دستگاه برای متصل کردن فلش یا لوازم جانبی دیگر در صورت نیاز به تخلیه حافظه ی هارد دیسک آن میباشد. هارد دیسک دستگاه دی وی آر 16 کاناله دارای ظرفیت10ترابایت بوده وقابلیت حذف خودکار تصاویر و فیلم های قدیمی را دارد.
دستگاه های دی وی آر 16 کانه بدون ریموت کنترل گر هستند. دی وی آر 16 کاناله داری دو نوع  خروجی اچ دی ام ای  که باعث انتقال همزمان صدا و تصویر شده وخروجی  وی جی آ برای نشان دادن تصاویر گرفته شده با رزولویشن 1080 در 1920 مگاپیکسل توسط ما نیتور میباشد.

سایر امکانات رکوردر 16 کانال

پورت لاین به صورت ورودی و خروجی با پهنای باند 10 ام / 100 ام جهت اتصال به شبکه های اینترنت گوشی همراه و کامپیوترها می باشد. از قابلیت های ویژه ی دستگاه رکوردر 16 کاناله در واقع داشتن پورت های برای اتصال به شبکه است یعنی میتوان به صورت ترکیبی از هر دو نوع دوربین مداربسته ای اچ دی و دوربین مداربسته آی پی استفاده کرد. دستگاه دی وی آر همچنین میتواند بدون استفاده از رابط بزرگ نمایی تصاویر رابا اتصال دوربین های چرخان به پورت ورودی دستگاه دی وی آر، را به صورت عمودی و افقی چرخاند و به طور کامل کنترل کرد.
دی وی آر 16 کاناله هم چنین میتواند حالت های تصویر برداری و فیلم برداری را به صورت چرخان یا ثابت تنظیم کرد و دستگاه درحالت ثابت به صورت خودکار به ضبط فیلم وتصاویر می پردازد.
دستگاه دی وی آر 16 کاناله 2 مگاپیکسلی با استفاده از کابل اچ ام دی آی میتوان به همه ی تلویزیون های با کیفیت فول اچ دی ،4 کا و الترا متصل کرد و امکان تنظیم نور و رنگ و روشنایی آنها وجود دارد. دستگاه دی وی آر 16 کاناله میتواند  به دوربین های مداربسته پی تی زد ویا دوربین های چرخان اسپیدام که کیفیت تصاویر به صورت فول اچ دی میباشد با بالاترین توان فشرده سازی پشتیبانی کند.

دی وی آر 16 کانال ahd 2MP مناسب چه مکان هایی است؟

DVR  با 16 کانال AHD با رزولوشن 2MP (1080p) مناسب برای استفاده در مکان‌های مختلف است که نیاز به نظارت و امنیت دارند. این شامل موارد زیر می‌شود:

مسکن ها و منازل:

برای نظارت بر ورود و خروج افراد.

حفاظت از محیط اطراف منزل از طریق دوربین‌های مداربسته.

مغازه‌ها و فروشگاه‌ها:

ثبت تصاویر مشتریان و کارمندان.

پیشگیری از سرقت و تخریب اموال.

ادارات و شرکت‌ها:

نظارت بر فضاهای داخلی و خارجی ساختمان‌های اداری.

حفاظت از تجهیزات و اطلاعات حساس.

ساختمان‌های صنعتی:

نظارت بر فضاهای بزرگ و پیچیده صنعتی.

امنیت و حفاظت در مقابل تهدیدهای مختلف.

مکان‌های عمومی:

ایستگاه‌های اتوبوس و قطار.

پارک‌ها و مکان‌های عمومی دیگر.

هتل‌ها و رستوران‌ها:

نظارت بر فعالیت‌ها و امنیت مهمانان.

حفاظت در برابر سرقت و رفتارهای ناخواسته.

بانک‌ها و ادارات مالی:

امنیت در برابر دسترسی غیرمجاز به اطلاعات مالی.

حفاظت از محل‌های نقدی.

مدارس و دانشگاه‌ها:

نظارت بر فضاهای آموزشی و امنیت دانشجویان و کارکنان.

هرچند که DVR با 16 کانال AHD 2MP برای بسیاری از مکان‌ها مناسب است، اما مهم است که برای انتخاب و استفاده بهینه، نیازها و خصوصیات خاص هر محیط را در نظر بگیرید.

قیمت دی وی آر 16 کانال ahd

اگر می خواهید برای مکان مد نظر خود مجموعه ای از دوربین های مداربسته کیفیت بالا را همراه با دستگاه ضبط کننده تصویر مناسب آن خریداری کنید، همین حالا تلفن را بردارید و با شماره های زیر تماس بگیرید تا شامل تخفیف نوروز 1402 شوید. فروشگاه منصوری دنیایی از دستگاه های دی وی آر ahd را با کنال های متفاوت 4، 8، 16 و غیره را با قیمتی ویژه به فروش می رساند.

مهندس منصوری
09185052332


منتشر شده

در

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *