قیمت دی وی آر 16 کانال 1080N

قیمت دی وی آر 16 کانال 1080N

دستگاه دی وی آر یا دستگاه ضبط کننده تصاویر وفیلم ها در صنعت دوربین های مداربسته کاربرد دارند. به عبارت علمی تر سرور دوربین های مداربسته آنالوگ دستگاه های دی وی آر هستند
اخیرا دستگاه هایی به نام  دستگاه آ اچ دی به بازار عرضه شده اند که به انها دستگاه های دی وی آر 1080 ان نیز میگویند
دستگاه دی وی آر 1080 ان  مناسب برای دوربین های مداربسته آ اچ دی 2 مگاپیکسلی میباشند.

عوامل موثر بر کیفیت ضبط  همه دستگاه های دی وی آر :

رزولویشن یا اندازه تصویر که نقش مهمی د دیدن جزئیات تصاویر دارد هرچه رزولویشن یا اندازه تصویر بیشتر باشد جزئیات بیشتری از تصاویر بعد از ضبط انها قابل دیدن میباشد
تعدا فریم درثانیه یا تعدا عکس یا فیلم ضبط شده درهر ثانیه که نقش مهمی در ضبط جزئیات بسیار ریز و تمام حرکات تصاویر راقبل از ضبط کردن دارد به عبارتی هرچقدر تعداد فریم درثانیه یک دستگاه دی وی آر بیشتر باشد اجسام متحرک وبا جزئیات بیشتر درانها میتوان مشاهده کرد. هرچقدر اندازه تصاویر  از توانایی دستگاه بیشتر باشد تعدا فریم درثانیه دستگاه پایین می آید
پورت های ورودی اطلاعات لازم را از تجهیزات دوربین مداربسته مانند میکروفون، اسپیکر و لنز دوربین ها را دریافت کرده وبه دستگاه دی وی ار جهت اعمال عملیات های نظارتی و کنترلی  در محیط منتقل میکند.
پورت های خروجی داده  و اطلاعات ذخیره شده در دستگاه دی وی ار  را برای نظارت یا بکاپ گیری وذخیره سازی بر دستگاه های دیگر استفاده میشود.

مشخصات دستگاه دی وی ار 16 کاناله با کیفیت 1080 ان :

این دستگاه دوربین های مداربسته ای که کیفیت تصاویر 2 مگاپیکسلی دارند را با کیفیت 1 مگاپیکسل ذخیره میکندوفرمت لازم برای این ذخیره سازی اچ .265 میباشد.
میزان رزولویشن دستگاه دی وی ار 1080 ان به صورت 1920 در 1080 مگاپیکسل است.
تعداد کانال انها 16 عدد بوده یعنی 16 ورودی مجزا برای هرنوع سخت افزای تصویری را به صورت جداگانه دارند. پس این محصول 16 کانال تصویری دارد.
تصاویر گرفته شده از دوربین های مداربسته آنالوگ از طریق فیش بی ان سی  و کابل کواکسیال به دستگاه دی وی ار منتقل میشوند صورت مجزا از هم میباشد.
دستگاه دی وی ار 16 کاناله دارای 16 کاناله پلی بک به صورت همزمان میباشد یعنی میتواند به صورت همزمان 16 کانال تصویری را باهم نمایش دهد یعنی این دستگاه همزمان 16 دوربین مداربسته انالوگ را میتوان با انها متصل کرد خروجی های تصویر در دستگاه دی وی ار 16 کاناله شامل دو نوع اچ دی ام آی ، آ وی میباشد.  پورت  اچ دی ام میتواند به صورت همزمان صدا و تصویر را به دستگاه با کیفیت ورزولیشن بالا منتقل کند.

کانال ضبط صدا، هارد و انتقال تصویر

این دستگاه  هم چنین دارای 2 کانال صدا برای ورودی 2  سخت افزار صدا را ارد و درون  دستگاه میکرفون هایی برای ضبط صدا تعبیه شده است.
کیس دستگاه دی وی ار 16 کاناله کوچک بوده ودارای یک عدد هارد دیسک یا حافظه داخلی میباشد.
برای انتقال تصویر در فضای کولد دراین نوع دی وی ار از نرم افزار XM eye  استفاده می شود.
پورت تامین انرژی دستگاه دی وی ار با استفاده از فیش وردوی  با جریان 220 ولت شهری به تامین انرژی الکتریکی دستگاه می پردازد این دستگاه دارای اداپتوری با 12 ولت برای تامین انرژی میباشد.

درگاه های دستگاه رکوردر 1080n

درگاه لان:  این پورت بصورت ورودی و خروجی برای متصل شده دستگاه دی وی ار به کامپیوتر  استفاده میشود وباعث انتقال تصاویر از طریق اینترنت شده و بدین طریق دوربین را به شبکه متصل میکند.
پورت یو اس بی: از این پورت برای اتصال موس، صفحه کلید، فلش برای ذخیره و انتقال داد ها استفاده کرد.
پورت های آر اس 232 ، آر اس 485 : این دو نوع درگاه  در دستگاه دی وی ار مناسب برای کنترل کردن حرکات  دوربین های گردان  و دوربین های زوم میباشد.
پورت ایساتا: این نوع پورت عملکردی شبیه به پورت یوس اس بی بوده ودارای درگاه ورودی و خروجی میباشد برای پشتیان گیری یا بکاپ از هارد دیکس دی وی ار ویا برای متصل کردن هارد جانبی اضافی به دستگاه دی وی ار مورد استفاده قرار می گیرد.
پورت هشدار دهنده آلارم : این پورت به صورت ورودی و خروجی  میباشد دستگاه هشدار دهنده الارم را یک سیم به پورت ورودی الارم دی وی ار متصل میکنیم سپس در صورت هرگونه خطری هشدار به دستگاه دی وی ار منتقل میشود و این دستگاه این هشدار را به صورت پیام به کاربران اطلاع میدهد.

قیمت دی وی آر  16 کانال

فروشگاه دوربین مداربسته منصوری انواع لوازم دوربین مداربسته، دوربین های مداربسته و سیستم های دزدگیر اماکن را به قیمتی ویژه به فروش می رساند. جدا از دوربین های مداربسته شما می توانید انواع دستگاه ضبط تصویر 4 کاناله، 8 کاناله، 16 کاناله، 32 کاناله و غیره را نیز همراه با گارانتی ارائه بازار می کند. لذا برای خرید ارزان قیمت تمامی این محصولات امنیتی می توانید با شماره های زیر در تماس باشید.

مهندس منصوری
09185052332


منتشر شده

در

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *