خرید اینترنتی دی وی ار

خرید اینترنتی دی وی ار با قیمت ارزان

خرید اینترنتی دی وی ار با قیمت ارزان توسط فروشگاه دوربین مداربسته منصوری در سراسر کشور امکان پذیر است. اگر به دنبال بهترین و با کیفیت ترین دستگاه ضبط تصویر دوربین مداربسته برای پکیج خود هستید، ما مدل های بسیار با برند های متفاوتی داریم که رنج قیمت را برای شما مشخص می کند. برای آشنایی بیشتر با دستگاه رکوردر دوربین مداربسته تا آخر این مطلب همراه ما باشید.

دستگاه ضبط کننده تصاویر یا دی وی ار و انواع ان:

دستگاه دی وی ار به معنی ضبط کننده ویدئو دیجیتال است و یکی از اصلی ترین اجزای دوربین های مداربسته  انالوگ اچ دی می باشد.  انواع دستگاه دی وی ار براساس تعدا کانال های ان دسته بندی می شوند. وشامل دستگاه های دیو یار 4 و 8و 16  و 32 کاناله می باشد. هرنوع دستگاه دی وی ار کیفیت مشخصی از دوربین ها را پشتیبانی می کنند  دستگاه دی وی ار 4 کاناله میتواند از 4 دوربین مداربسته . دستگاه دی وی ار 8 کاناله از8 دوربین مداربسته . دستگاه دی وی ار 16 کاناله از 16 دوربین مداربسته و دستگاه دی وی ار 32 کاناله از 32 دوربین مداربسته پشتیبانی می کنند.
بعضی ای دی وی ارها از دوربین های با کیفیت 2 مگا پیکسل برخی از 4 مگا پیکسل وبرخی از 8 مگا پیکسل  پشتیبانی می کنند پس قبل از خرید دستگاه دی وی ار باید به کیفیت دوربین مدارسته و مقدار زرولویشن پشتیبان شده توسط دستگاه دی وی ار دقت کرد.

ویژگی های دستگاه رکوردر دوربین مداربسته

دستگاه های دی وار دارای حافظه داخلی نبوده باید حافظه جانبی هارد دیسک بر روی انها نصب کر د که بسته به تعداد کانال تعداد هارد دیسک تعبیه شده در دستگاه متفاوت میباشد . تعدا هارد دیسک برای دستگاه دی وی ار 4 کانه  یک هارد و برای دستگاه دی وی ا ر 8 و 16 کاناله از یک تا دو هارد و دستگاه دی وی ار  32 کاناله از 2 و 4 و 8 هارد دیسک د ران تعبیه می شود نوع 64 کاناله ی این دشتگاه 8 هارد دیسک را ساپورت می کند.
این دستگاه تصاویر را بصورت فشرده با فرمت های اچ 264 و اچ 265 و اچ مثبت 265 را به کاربران ارائه می دهند و میفیت تصاویر درانها با فشره سازی کم نمی شود.
یکی از قابلیتهای مهم دستگاه دی وی ار که به صرفه جویی  در هارد دیسک ان کمک می کند قابلیت موشن ان می باشد قابلیت موشن در دستگاه دی وی ار باعث میشود تا فقط در صورت حرکت دستگاه شروع به ضبط فیلم وعکس بکند .
قابلیت دیگر دستگاه دی وی ار قابلیت خط فرضی میباشد با این ویژگی  می توان عبور هر فرد یا سوژ ه ای  را از طریق الارم دادن این دستگاه متوجه شد.

اجزای سازنده دستگاه دی وی ار:

1. پورت ورودی تصاویر:  به پورت های ورودی تصویر پورت کانال  می گویند تعداد ان برابر با تعدا دوربین متصل به ان میباشد

مثلا دی وی ار 4 کاناله یعنی می توان 4 دوربین مداربسته به ان وصل کرد .  پورت ورودی تصویر توسط کابل بی ان سی به هم متصل می شوند.

2. پورت های خروجی : این پورت ها از طریق کابل ار جی 59 دستگاه دی وی ار  را به مانیتور متصل می کنند ومیتوان تصاویر وفیلم ها را روی نمایشگر مشاهده کرد

3. پورت خروجی میکروفون:بریا اتصال میکروفون به دوربین می باشد

4. پورت خروجی صدا: برای متصل کردن اسپیکر به ان کاربرد دارد

5. پورت یو اس بی: برای اتصال موس یا فلش برای پشتیبانی گیری اطلاعات داخل هاردیسک دستگاه دی وی ار

6.پورت لان یا شبکه : برای اتصال دی وی ار به شبکه داخلی

7. پورت وی جی ا: برای اتصال نمایشگر

8.پورت الارم : یا پورت ورودی و خروجی هشدا برای اطلاع رسانی موارد حساس

9. ورودی برق: دکمه پاور یا خاموش و ورشن کردن دستگاه در نوعی از انها این دکمه وجود ندارد وباید مستقیما کابل را از پریز برای خاموش کردن دستگاه کشید.

اتصال دستگاه دی وی ار به کامپیوتر شخصی از طریق پورت های خروجی لان . وی جی ار و اچ دی ام ای میباشد دی وی ار برای مصارف در اماکن صنعتی داخل محفظه ای فلزی یا شیشه ای بوده که امنیت دی وی ارا بیشتر کرده و اصطلاحا به ان رک مونت دستگاه دی وی ار می گویند.

خرید اینترنتی دی وی ار

با خرید اینترنتی دستگاه دی وی آر دیگر نیازی به صرف زمان در بازار نیست. شما می توانید با گرفتن مشاوره از واحد فروش تکنو دوربین دستگاه رکوردر مد نظر خود را با قیمتی مناسب خریداری کنید. برای سفارش انواع DVR همراه با گارانتی با قیمتی باور نکردنی همین حالا تماس بگیرید.

مهندس منصوری
09185052332


منتشر شده

در

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *