فروش دوربین مداربسته فول اچ دی کازرون

فروش دوربین مداربسته فول اچ دی کازرون

فروش دوربین مداربسته فول اچ دی کازرون با قیمتی استثنایی. تکنو دوربین دارای نمایندگی معتبر فروش و نصب دوربین های مداربسته با کیفیت فول اچ دی، فور کی و اچ دی در شهر های کازرون، نیشابور و غیره می باشد. همراه ما باشید تا در ادامه شما را با دوربین های full hd بیشتر آشنا کنیم:

دوربین مداربسته فول اچ دی:

امروزه برای جلوگیری از ضرر های مالی وجانی از دوربین های مداربسته در انواع مختلف استفاده می کنند. دوربین های مداربسته در انواع گوناگون با کیفیت تصویر به صورت  اچ دی و فول اچ دی و غیره وجود دارند  منظور از فول اچ دی بودن این دوربین ها کیفیت تصویر و مقدار رزولویشن این دوربین هاست .

فرمت های استاندارد اچ دی . فول اچ دی. یو اچ دی به صورت زیر است :

 1. دوربین مداربسته با فرمت اچ دی: توانایی ثبت تصاویر وفیلم ها با1280 مگا پیکسل به صورت افقی و 720 مگا پیکسل به صورت عمودی  .
2. دوربین مداربسته با فرمت فول اچ دی: عکس برداری و فیلم برداری با 1920 مگا پیکسل افقی و 1080 مگا پیکسل عمودی
3. دوربین مداربسته با فرمت یو اچ دی: تصاویر وفیلم ها رابا فرمت کا یا اولترا اچ دی به صورت ضریبی 2160در 3840 ایکس ثبت می کند.
دردوبین های مداربسته اعدادی که درکنارمگا پیکسل نشان داده میشود مشخص کننده تعداد پیکسل  تشکیل دهنده تصاویر است واین به معنی این است که هرچه عدد پیکسل بزرگتر باشد دوربین تصویر واضح تری را ارائه می دهد و جزئیات بیشتری را نشان میدهد. درحالت کلی رایج ترین  رزولویشن های موجود برای دوربین های مداربسته 1.2.3.4.5.6.8.12 مگاپیکسل  میباشد اما بهترین و پرفروش ترین رزولویشنها در بازار دوربین های با رزولویشن 1.2.4.8 مگاپیکسل می باشد.

لیست رزولویشن های  دوربین های موجود در بازار به صورت زیر است :

 1. رزولویشن( 720 در 1280 )به صورت 1مگاپیکسل ( مختص دوربین های اچ دی )

2. رزولویشن ( 1080 در 1920 ) به صورت 2 مگاپیکسل ( مختص دوربین های فول اچ دی)

3. رزولویشن (1536 در2048 ) به صورت 3 مگا پیکسل

4. رزولویشن (1440 در2560 ) به صورت  4 مگا پیکسل

5.رزولویشن ( 1920در2536) به صورت 5 مگا پیکسل

6.رزولویشن ( 2160در3840) به صورت 8 مگا پیکسل (مختص دوربین های 4 کا)

دوربین های مداربسته با رزولویشن فول اچ دی 1080

اکثر سیستم های نمایشگر موجود دربازار مانند تلویزیون  ها از رزولویشن فول اچ دی 1080 پیکسل استفاده می کنند دوربین های مداربسته فول اچ دی مانند کانن که در مدل های مختلف وجود دارند بعنوان دوربین های سینمایی حرفه ای شناخته شده اند.
غالب دوربین های مداربسته فول اچی دارای لنز متحرک بوده وزوم یا فوکوس درانها به صورت خودکار یا اتوماتیک  می باشد و بزرگنمایی انها معمولا تا ده برابر بوده است.  دوربین های فول اچ دی دارای توانایی دید درشب هستند چراغ های ال ای دی این دوربین ها در تاریکی مطلق شب تصویر واضحی را ضبط کنند وبرد یا دامنه دید در شب انها در بعضی از مدل های دوربین مداربسته فول اچ دی تا  متر 60هم میباشد .

ویژگی های مهم دوربین های مداربسته full hd

کیفیت تصویر در همه ی دوربین های فول اچ دی به صورت 1080  مگا پیکسل بوده ودارای رزولویشن 1920در 1080مگا پیکسل میباشد.
در واقع به اکثردوربین های مداربسته فول اچ دی دوربین های دید درشب هم میگویند این ویژگی به دلیل وجود 72 چراغ ال ای دی  با نور مادون قرمز دراین دوربینهاست که قدرت دید در شب را درصورت نبود هیچ پرتو ی نوری به انها داده است
دوربین های مداربسته فول اچ دی از فرمت  آر ای دبلیو پشتیبانی میکند در بعضی از انها صفحه نمایش لمسی دارند و برخی از مدل های این دوربین ها توانایی عکاسی پی در پی به صورت 6 یا 7 فریم درثانیه را دارند.
درسیستم دوربین های مداربسته هرچه کیفیت تصاویر وفیلم بیشتر باشد حجم انها نیز بالا بوده وبرای انتقال به پهنای باند بیشتری نیاز دارند وهم چنین برای ذخیره سازی نیز فضای بیشتری را نیاز دارند بنابراین دوربین های مداربسته فول اچ دی به دلیل رزولویشن 1080 پهنای باند  وفضای ذخیره سازی بیشتری را دارند.

معایب دوربین مداربسته فول اچ دی :

دوربین های فول اچ دی با رزولویشن 1080 برای انتقال وضبط تصاویر به ان وی آر نیاز دارند که  از این لحاظ هزینه زیادی دارند. دردوربین های فول اچ دی برای نمایش تصاویر با کیفیت ووضوح زیاد به نمایشگر یا مانیتور های با کیفیت نیاز دارد که این مورد باعث گران شده قیمت دوربین های فول اچ دی نسبت به سایر دوربین های اچ دی و غیره شده است.

فروش دوربین مداربسته فول اچ دی کازرون        

مرکز فروش دوربین مداربسته منصوری انواع دوربین های مداربسته فول اچ دی، در مدل های بولت، دام، مخفی، اسپید دام و غیره را در شعبه کازرون با قیمتی ویژه به فروش می رساند. این دوربین ها با برند های هایک ویژن، داهوا،هایلوک، ویژن پلاس و بدون برند وارد بازار شده و گاهی اوقات در پکیچ های 4 یا 8 عددی عرضه بازار می شوند. برای سفارش انواع دوربین های 2 مگاپیکسلی همین حالا تماس بگیرید تا از تخفیف ویژه برخوردار شوید.

مهندس منصوری
09185052332


منتشر شده

در

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *