فروش انواع دی وی ار ای اچ دی

فروش انواع دی وی ار ای اچ دی با قیمت ارزان

فروش انواع دی وی ار ای اچ دی با قیمت ارزان در فروشگاه های تکنودوربین در سراسر کشور آغاز شد. ما بهترین و با کیفیت ترین دوربین های مداربسته و دستگاه های ضبط کننده تصویر را به صورت عمده و خرده و با قیمتی منصفانه در اختیار شما قرار خواهیم داد. با ما همراه باشید تا در ادامه در مورد رکورد های دوربین مداربسته بیشتر صحبت کنیم:

تفاوت دی وی آر ahd با دی وی آر های k4

دی‌وی‌آر (DVR) AHD و دی‌وی‌آر‌های K4 دو نوع سیستم ضبط تصویر برای دوربین‌های مداربسته هستند که از تکنولوژی‌ها و استانداردهای مختلفی استفاده می‌کنند. در ادامه تفاوت‌های اصلی بین این دو نوع DVR را برجسته می‌کنم:

تکنولوژی و استاندارد:

DVR AHD (Analog High Definition): از تکنولوژی AHD برای ضبط تصاویر استفاده می‌کند. AHD یک استاندارد ضبط تصویر آنالوگ با کیفیت بالا است که امکان ضبط تصاویر با وضوح بالا را فراهم می‌کند.

DVR‌های K4 (4K): این دی‌وی‌آر‌ها از استاندارد 4K استفاده می‌کنند که به عنوان Ultra High Definition (UHD) نیز شناخته می‌شود. این استاندارد برای تصاویر با وضوح بالا (3840×2160 پیکسل) استفاده می‌شود.

کیفیت تصویر:

DVR AHD: اغلب تصاویر با کیفیت 720p (HD) تا 1080p (Full HD) را ضبط می‌کنند. این کیفیت مناسب برای مصارف معمولی است.

DVR‌های K4: توانایی ضبط تصاویر با کیفیت 4K (Ultra HD) را دارند، که به عنوان 2160p نیز شناخته می‌شود. این کیفیت تصویر بسیار بالا است و مناسب برای مصارف حرفه‌ای و در محیط‌هایی که نیاز به جزئیات دقیق تر دارند می‌باشد.

تعداد کانال‌ها:

تعداد کانال‌ها در یک DVR نشان‌دهنده تعداد دوربین‌هایی است که می‌تواند به سیستم متصل کند. بیشتر DVR‌ها دارای 4 تا 32 کانال هستند.

اکثر DVR‌های K4 همچنین تا 32 کانال را پشتیبانی می‌کنند و از امکان اتصال تعداد بیشتری دوربین برای ضبط تصاویر با کیفیت بالا بهره می‌برند.

نیاز به تجهیزات دوربین:

تعیین کدک و استاندارد تصویری که توسط دوربین‌ها استفاده می‌شود اهمیت دارد. DVR‌های AHD به تداخل با دوربین‌های AHD نیاز دارند و DVR‌های K4 برای دستیابی به کیفیت 4K نیاز به دوربین‌های با پشتیبانی از 4K دارند.

تفاوت‌های اصلی بین DVR AHD و DVR‌های K4 در کیفیت تصویر است. اگر نیاز به ضبط تصاویر با کیفیت بالا و جزئیات دقیق تر دارید، ممکن است DVR‌های K4 بهترین انتخاب باشند. اما برای مصارف معمولی و تصاویر با کیفیت HD یا Full HD، DVR AHD نیز کافی است. انتخاب مناسب بستگی به نیازهای خاص شما و تجهیزات موجود دارد.

انواع دی وی آر ای اچ دی :

دستگاه دی وی ار مخفف دستگاه ضبط کننده دیجیتال میباشد. دستگاه دی وی آر یک هارد دیسک تجلیل شده شده دریک جعبه فانتزی تعبیه شده است .  دستگاه دی وی آ ردر سیستم های دوربین های  مداربسته آنالوگ وتحت شبکه وظیفه ضبط ومدیریت فیلم ها وتصاویر را دارند همچنین با دستگاه دی وی آر می توان تمام تنظیمات دلخواه  خود را در سیستم مداربسته  تحت شبکه یا نوع آنالوگ را از طریق دستگاه دی وی آر انجام داد. روند کار دستگاه دی اور به این صورت است که تصاویری را از دوربین مداربسته آنالوگ شده را به دیجیتال تبدیل کرده وروی هارد دیسک ذخیره میکند.

اجزای دستگاه دی وی آر ای اچ دی

درپشت جعبه دی وی ار انواع پروتها برای ثبت وضبط صدا و تصاویر وجود دارد.

1.پورت ورودی تصویر یا کانال : این پورت برای اتصال کابل تصویر دوربین مداربسته میباشد  برای ورود تصویر به نمایشگر میباشد تعداد آن درپشت جعبه تعیین کننده تعداد دوربین متصل به دستگاه میباشد  بنابراین در هنگام خرید به تعدا این پورت ورودی تصویر یا کانال توجه  کنید و براساس نیاز خود آن را تهیه کنید.

2.پورت خروجی تصویر : این پورت از طریق اتصال به کابل تصویر دستگاه دی وی ار رابه نمایشگر متصل کرده  برای مشاهده تصاویر از ان استفاده میشود.

3. پورت خروجی میکروفن : برای اتصال میکروفون دستگاه دی ور ارا رابه دوربین مداربسته متصل میکند.

4. پورت خروجی  صدا: جهت اتصال اسپیکر به دستگاه دی وی از تعبیه شده است.

5. پورت شبکه : این پورت با یک کابل دستگاه دی وی ار رابه شبکه داخلی متصل میکند وتصاویر را بر روی کامپیورها قابل مشاهده میکنند.

6. پورت ورودی و خروجی الارم : برای اطلاع رسانی در صورت بروز اتفاق میباشد.

7. پورت وی جی ای : این پورت جهت اتصال پورت مانیتور به دستگاه دی وی ار استفاده میشود.

8.پورت یو اس بی: این پورت در دستگاه دی وی ار برای بک آپ گرفتن ویا اتصال موس وفلش به کار میرود

9.ورودی کابل برق :جهت اتصال دستگاه دی وی ار به برق میباشد

10.دکمه خاموش و روشن: در بعضی از این دستگاه های دی وی ار این دکمه وجود ندارد که باید مستقیما کابل برق را قطع کرد.

 مشخصات انواع دی وی ار ای اچ دی

دی وی ار ای (DVR) یک دستگاه ضبط و پخش تصاویر است که برای سیستم‌های مداربسته استفاده می‌شود. این دستگاه‌ها در انواع مختلفی و با مشخصات متفاوت در بازار موجود هستند. در زیر، مشخصات اصلی انواع دی وی ار ای اچ دی را بررسی می‌کنیم:

1. تعداد کانال: این مشخصه نشان می‌دهد که چندین دوربین می‌توانند به DVR متصل شوند و همزمان ضبط و پخش تصاویر را انجام دهند. معمولاً دی وی ار ای ها در مدل‌های 4، 8، 16 و 32 کاناله عرضه می‌شوند.

2. رزولوشن ضبط: این مشخصه نشان می‌دهد که دی وی ار ای قادر به ضبط تصاویر با چه رزولوشنی است. رزولوشن‌های معمول شامل 720p (HD)، 1080p (Full HD هستند.

3. سرعت ضبط: این مشخصه نشان می‌دهد که دی وی ار ای چه تعداد فریم در ثانیه قادر به ضبط تصاویر است. سرعت ضبط معمولاً به صورت فریم در ثانیه (fps) مشخص می‌شود و مقادیر معمول آن 25fps و 30fps هستند.

4. ذخیره‌سازی: دی وی ار ها معمولاً از هارد دیسک داخلی برای ذخیره‌سازی تصاویر استفاده می‌کنند. مشخصات ذخیره‌سازی شامل ظرفیت هارد دیسک (مثلاً 1 ترابایت، 2 ترابایت و غیره) و نوع رابط (مثل SATA) است.

6. امکانات پیشرفته: برخی از دی وی ار ای ها امکانات پیشرفته‌تری مانند تشخیص حرکت، ضبط بر اساس زمانبندی، پشتیبانی از تکنولوژی‌های مانند پوشش صوتی، تشخیص چهره و غیره را دارند.

برخی از ویژگی‌های مهم دوربین‌های AHD و دی‌وی‌آرهای مرتبط شامل موارد زیر می‌شوند:

  • کیفیت تصویر بالا: توانایی ارائه تصاویر با رزولوشن بالا و کیفیت وضوح بالا.
  • فاصله انتقال بالا: قابلیت انتقال تصاویر با فاصله طولانی بدون افت کیفیت.
  • سهولت نصب و پیکربندی: نصب و پیکربندی آسان و بدون نیاز به تجهیزات پیچیده.
  • ضبط و ذخیره سیگنال‌های تصویری: قابلیت ضبط و ذخیره تصاویر به صورت دیجیتال بر روی دستگاه DVR.
  • پشتیبانی از انتقال تصاویر از طریق شبکه: این امکان را فراهم می‌کند که تصاویر را از راه دور مشاهده و کنترل کرد. که غالبا در رکوردر های AHDاین قابلیت وجود ندارد.

قبل از خرید و استفاده از دوربین‌های AHD و دی‌وی‌آرهای مرتبط، بهتر است مطالبه دقیق از مشخصات فنی و نیازهای امنیتی خود داشته باشید تا بهترین تجربه استفاده را داشته باشید.

ذخیره سازی در دستگاه دی وی آر

این دستگاه به خودی خود حافظه ندارد وباید یک هارد دیسک بر روی آن نصب کرد پس در هنگام خرید به این نکته دقت کنید که دستگاه دی وی ار تاچه ظرفیتی را ساپورت میکند.

کیفیت دستگاه دی وی ار ای اچ دی :  جدیدترین فرم جدید فناوری دستگاه دی وی ار نوع ای اچ دی میباشد که از دوربین های آنالوگ با رزولوشین بسیار بالا پشتیبانی میکنند. نمایش تصویر در این دستگاه دی وی ار ای اچ دی بصورت یکپارچه و باقابلیت تنظیم نور ورنگ در یک صفحه میتوان مشاهده کرد هم چنین درنسل جدید این دستگاه دی وی ار ای اچ دی دارای سنسور حرکت بوده وبا کوچکترین حرکت جسم ویا افراد جلوی دوربین تصاویر راضبط کرده واین کار به صرفه جویی در مصرف حافظه هارد دیسک نیز کمک میکند.

از دیگر قابلیت های دستگاه دی وی ار میتوان به قابلیت الارام اشاره کرد به این صورت در هنگام  سرقت دوربین وحرکت افراد واشیا در محل نصب دوربین ویا قطع شدن دوربین هنگام تصویر برداری از طریق پیامک یا ایمیل به شما اطلاع رسانی کند

انواع مدل دستگاه دی وی ار ای اچ دی :

 تقسیم بندی  دستگاه های دی وی ار  براساس نوع پورت وکانال ها عبارتنداز 4، کاناله 8،کاناله 16 و 32 و 64 کاناله در بازار وجود دارند. که این کانالها بیانگر تعداد هارددیسک هایی است که دستگاه دی وی ار پشتیبانی میکند. دستگاه دی وی ار 4 کاناله از یک هارد دیسک دستگاه 8 و16 کاناله از یک تا 2 هارد دیسک  و دستگاه 32 و 64 کاناله از 4تا 8 هارد دیسک پشتیبانی میکنند.

دی وی آر های ahd بیشتر برای چه مکان هایی مورد استفاده قرار می گیرند؟

DVR‌های AHD (Analog High Definition) به عنوان یک فناوری ضبط تصویر آنالوگ با کیفیت بالا عمدتاً در مکان‌ها و کاربردهای خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرند. این DVR‌ها به دلیل ویژگی‌های خاص خود برای موارد زیر مخصوصاً مناسب هستند:

مصارف خانگی: DVR‌های AHD معمولاً برای نظارت و امنیت در منازل استفاده می‌شوند. این ابزار به خانواده‌ها امکان می‌دهد تا تصاویر با کیفیت بالا از محیط خانه خود را ضبط و پخش کنند.

مغازه‌ها و فروشگاه‌ها: مغازه‌ها و فروشگاه‌ها از DVR‌های AHD برای نظارت بر فعالیت‌های تجاری خود استفاده می‌کنند. این DVR‌ها می‌توانند به نظارت بر فروش، امنیت مشتریان و جلوگیری از سرقت‌ها کمک کنند.

رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها: صاحبان رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها از DVR‌های AHD برای نظارت بر فعالیت‌ها و ایمنی مشتریان خود استفاده می‌کنند. این DVR‌ها می‌توانند به ضبط رفتار مشتریان و پرسنل کمک کنند.

ادارات و شرکت‌ها: شرکت‌ها و ادارات از DVR‌های AHD به عنوان بخشی از سیستم‌های امنیتی خود استفاده می‌کنند تا به نظارت بر ساختمان‌ها، پارکینگ‌ها، ورودی‌ها و محیط‌های دفتری بپردازند.

مکان‌های کوچک و متوسط: DVR‌های AHD به دلیل قیمت مناسب و عملکرد خوب در مکان‌های کوچک و متوسط خصوصاً مفید هستند.
DVR‌های AHD به عنوان یک گزینه خوب برای نظارت و امنیت در مکان‌هایی که نیاز به کیفیت تصویر خوب دارند و استفاده از دوربین‌های آنالوگ معمولی ناکافی است، مورد توجه قرار می‌گیرند. این ابزارها از تکنولوژی آنالوگ با کیفیت بالا برای ضبط تصاویر با وضوح بالا استفاده می‌کنند و به مصرف‌کنندگان امکان ایجاد سیستم‌های نظارتی کارآمد را می‌دهند.

تقسیم بندی دستگاه دی وی ار براساس نحوه  اتصال به دوربین مدار بسته:

1.دستگاه دی وی ار ای اچ دی مستقل : این نوع دستگاه دی وی ار کاملا مستقل بوده ونیازی به هیچ نوع دستگاهی برای راه اندازی ندارد

2.دستگاه دی وی ار ای اچ دی پی سی: این نوع دستگاه دی وی ار ای چی دی نیاز به نصب برروی یک سیستم کامپیوتر شخصی یا پی سی یا لپ تاپ  را دارد وقابلیت ضبط تصاویر بر روی هارد کاپیوتر یا لپ تاپ شما را دارد.

کاربرد ستگاه دی وی ار ای اچ دی : در ساختمانها ، اسانسورها، اتاق نگهبانی ،انباری ها ، مغازه ها  وخانه ها. درپاساژها ، زیر راه روها مورد استفاده قرار میگیرند.

دی وی آر های ahd حداکثر چند دوربین مداربسته را مدیریت می کند؟

ظرفیت DVR‌های AHD برای مدیریت دوربین‌های مداربسته به مدل و سازنده آنها بستگی دارد. معمولاً، DVR‌ها از 4 تا 32 کانال پشتیبانی می‌کنند. این به این معناست که می‌توانند تا 32 دوربین مداربسته را به طور همزمان مدیریت کنند. اما برخی از مدل‌ها تعداد کمتری دوربین پشتیبانی می‌کنند.

برای انتخاب یک DVR AHD مناسب، باید به تعداد دوربین‌های مداربسته ی خود و نیازهای سیستم نظارتی توجه کنید. اگر نیاز به نصب بیش از 32 دوربین دارید، باید به دستگاه‌های DVR با تعداد کانال‌های بیشتر مراجعه کنید یا از چند DVR به صورت موازی استفاده کنید. همچنین، برای اطمینان از سازگاری دوربین‌های خود با DVR، باید از هماهنگی مدل‌های دوربین و DVR با تولیدکننده مطمئن شوید.

فروش انواع دی وی ار ای اچ دی

مرکز فروش دوربین مداربسته منصوری، دنیایی از دستگاه ضبط تصویر dvr را با قیمتی منصفانه ارائه خواهد داد. ما دستگاه های ضبط تصویر 4، 8، 16 و 32 کانال با برند های هایک ویژن، داهوا، ویژن پلاس، تکنو و غیره را با قیمتی ویژه با نمایش گذاشته ایم. لذا برای سفارش و خرید همین حالا تماس بگیرید تا از تخفیفات ویژه ما بجا نمانید.

دیمن منصوری
09185052332

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *