فروش دزدگیر هوتای ساده

فروش آنلاین دزدگیر هوتای ساده

فروش دزدگیر هوتای ساده به صورت آنلاین از طریق فروشگاه امنیتی منصوری آغاز شد. انواع و اقسام سیستمهای اعلام سرقت تصویری و معمولی را می توانید همراه با گارانتی معتبر دو ساله از این مرکز فروش خریداری کنید. در ادامه به معرفی و تشریح دزدگیر های معمولی اتومبیل خواهیم پرداخت:

چرا دزدگیر هوتای ساده پر طرفدارترین دزدگیر ریموت دار دنیا میباشد؟

دزدگیر هوتای ساده یکی از برندهای معروف دربازار سیستم امنیتی خودرو میباشد.این دزدگیر دارای ریموت های متنوع میباشد که بیست نوع طرح های مختلف وزیبا را دارد که به دلیل تنوع زیاد وقیمت  مناسب و ارزان تر نسبت به دزدگیرهای دیگریکی از پرطرفدارترین دزدگیرهای دنیا مطرح شود.
دزدگیر هوتای ساده ساخت کشور چین میباشد و درحال حاضر بیشترین سهم را در تولید این دزدگیر ریموت دار را در دنیا رادارد واین برند هوتای دارای گواهینامه استاندارد جهانی میباشد.
پکیج دزدگیر ریموت ساده هوتای شامل یونیت اصلی ، دفترچه راهنما ،ابزاری برای سیم کشی، آژیر ، شوک سنسور و دو عددریموت آنتن دار وساده وجود دارد.

انواع دزدگیر چینی hutai

دزدگیر هوتای hutai به دودسته ساده و تصویری تقسیم میشوند اصلی ترین وبهترین ویژگی دزدگیر هوتای ساده ضد ضربه بودن ومقاوم بودن آن میباشد.
این دزدگیرها دارای سوئیچ یدک میباشد درصورت گم شدن میتوان از یدک آن استفاده کرد.
کد دادن به ریموت دزدگیر هوتای ساده : با دوروش خیلی ساده انجام میگیرد:
اولین روش  برای کد دادن میتوان ریموت میتوان دکمه مرکزی ریموت را روشن کرده  وبعد از آن هفت بار دکمه  آی سی سی را فشار دهید. روش دوم میتوان دکمه ریست رافشار داد  ودر ادامه یکی از دکمه های ریموت را فشار دهید .

نحوه ی استفاده از سیستم ضد سرقت دزدگیر هوتای ساده :

وقتی که خودرو روشن است دکمه قفل بی صدا را حدود دو ثانیه فشار دهید دراین صورت راهنمای فلاشر ماشین شما روشن میشودوصدای آژیر آن روشن میشود با فشار دادن دکمه قفل رموت بعد از 15 ثانیه صدای آژیر دزدگیرخاموش میشود.
قابلیت فلاشر زدن خودرو هنگام باز بودن درب آن : این قابلیت را دزدگیر هوتای ساده برای امنیت بییشتر به خودرو میدهد که درصورت باز بودن یکی از دربها فلاشر خودرو روشن میشود که با فشار دادن دکمه قفل ریموت  دربها قفل و فلاشر خاموش میشود.

مزیت های دزدگیر هوتای

دزدگیر هوتای ساده دارای قفل کودک میباشد که این قابلیت بعد از روشن کردن خودرد با فشار دادن دکمه قفل ریموت فعال میشود وبرای غیر فعال کردن آن میتوان دکمه باز شدن ریموت را فشار داد.
یکی دیگر از مزیت های خاص دزدگیر هوتای ساده نسبت به سایر دزدگیرها، قابلیت تنظیم الارم آژیر خودرو میباشد که حتی میتوان از ویبره استفاده کرد
این دزدگیر قابلیت اتصال به سیستم شیشه بالابر را داردو قابلیت نصب التراسونیک سنسور وچشم ماشین را دارد.ریموت دزدگیر هوتای ساده قابلیت خاموش کردن خودرو هنگام سرقت رادارد.
برای ریست اضطراری ریموت باید درحالیکه دزدگیر فعال است درب ماشین را با کلید باز کنید وآی سی سی را روشن کرده و پدال ترمز را فشار داده وبعد دکمه ریست را5 بار فشار دهید ودر این صورت سیستم ریست شده واز حالت دزدگیر خارج میشود
ریموت دزدگیر هوتای ضد اسکن بوده ودر نتیجه هر فرد هنگام خرید دزدگیر دفترچه مخصوص خود وکد اختصاصی خود را دارد.
این دزدگیر هم چنین قابلیت محرک های جداگانه برای عقب خودرو ودربها میباشد.
دزدگیر هوتای ساده با قابلیت فعال کردن فلاشر خودرد امکان پیدا کردن آن را مکان های بسیار شلوغ را آسان کرده است.
درهنگام روشن بودن خودرو برای فعال  کردن دزدگیر بافشار دادن دکمه سایلنت یا بی صدا به مدت 2 ثانیه فلاشر خودرو روشن میشود و با فشار دادن دکمه قفل ریموت به مدت 15 ثانیه یا یک صدای آژیر فلاشر خودرو خاموش میشود.
این دزدگیرها یا داشتن آنتن های جداگانه برای بخش های مختلف خودرو امنیت آن را نسبت به سرقت و ضربه دیدن وفشار دادن درب و حتی با حساسیت بالا در نوعی از این دزدگیرها بادارا بودن  سنسور حرکتی حساس امنیت خودرو را بیشتر کرده است.
یکی از ویژگی های دو طرفه دزدگیر هوتا این است که صاحب خودرو در صورت هر گونه خطر دستور لازم را از طریق کلید دزدگیر خود ارسال کندبرخی از دزدگیرهای هوتای دستورات لازم را بین دو طرف رد وبدل میکنند.

ازجمله معایب دزدگیر هوتای ساده عبارتند از :

درصورت خراب شدن ریموت دزدگیر نمیتوان آن را تعمیر کرد وباید برای امنیت بیشتر خودروی خود ریموت جدیدی تهیه کنید.
ریموتهای دزدگیر هوتای ساده ضد آب نیستند و درصورت افتادن ریموت در آب قبل از اینکه دکمه ریموت را فشار دهید برای خشک کردن آن اقدام کنید. 
دزدگیر هوتای ساده نمیتواند تمام جزئیات را برای صاحب خودرو شرح دهد فقط موارد مهم را مشخص میکند.

فروش دزدگیر هوتای

مرکز فروش منصوری عرضه کننده انواع دزدگیر ماشین هوتای چینی با بهترین قیمت می باشد. لذا اگر قصد دارید اتومبیل خود را با قیمتی مناسب به سیستمی امن مجهز کنید، سیستم های اعلام سرقت خودرو hutia می توانند برای شما بهترین گزینه باشند.

دیمن منصوری

09185052332


منتشر شده

در

,

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *