قیمت دی وی آر های سیلیکون

قیمت دی وی آر 8 کانال 5M-N های سیلیکون

قیمت دی وی آر 8 کانال 5M-N های سیلیکون را می خواهید دریافت کنید؟ آیا قصد دارید برای امن سازی مکان مدنظرتان بهترین دوربین مداربسته و دی وی آر را تهیه کنید؟ نگران نباشید دی وی آر های با کیفیت های سیلیکون می توانند برای شما بهترین گزینه باشند. برای آشنایی با این نوع دی وی آر ها ما را همراهی کنید:

دی وی آر های سیلیکون 8 کانال

این سیستم ضبط ویدئوی دیجیتال هیبریدی 8CH 5M-N/1080N از دوربین 5MP/4MP/1080P AHD/1MP/2MP TVI/1MP/2MP CVI/IP/960H CVBS پشتیبانی می کند. هنگامی که به دوربین های 5MP/4MP/3MP/2MP متصل می شوید، وضوح تصویر معادل 1080N است. شما می توانید 5 دوربین مختلف دیگر اضافه کنید و می توانید سیستم امنیتی منحصر به فرد خود را به طور کامل سفارشی کنید. فقط از دوربین هایی با وضوح یکسان یا کمتر استفاده کنید. اگر DVR دوربین ها را به هم متصل می کند و سیاه و سفید را نشان می دهد. سعی کنید حالت DVR را به CVI تغییر دهید.
ویدئو با کیفیت بالا، ویدئو با کیفیت فوق العاده بالا برای دیدن تمام جزئیات، مجهز به پورت HDMI/VGA برای خروجی ویدئوی چندگانه با استفاده از H. 265 پیشرفته، به ارائه فیلم‌های بسیار روان‌تر کمک می‌کند. و باعث صرفه جویی در فضای هارد دیسک شما می شود.
دسترسی سریع از راه دورP2Pدوربین مداربسته DVR به شما امکان می دهد پخش زنده یا پخش ویدیو را از راه دور توسط تلفن و پد خود اندروید و iOS مشاهده کنید. کافی است به اینترنت متصل شوید و کد QR منحصر به فرد DVR را اسکن کنید تا برنامه رایگان XMeye را دانلود کنید.
این رکوردر بدون HDD نمی تواند ضبط یا پخش کند. لطفا هارد را جداگانه خریداری کنید، این DVR شامل هارد و ریموت کنترل نمی باشد.
فشرده‌سازی ویدیوی H.265 با کارایی بالا: با استفاده از فناوری فشرده‌سازی ویدیوی پیشرفته H.265، به ارائه فیلم‌های بسیار روان‌تر و صرفه‌جویی در فضای روی هارد دیسک کمک می‌کند.
این ضبط کننده های ویدئویی برای دوربین های مدار بسته دارای 8 کانال می باشد. این کانال ها به شما این امکان را می دهند که تا 8 دوربین امنیتی را متصل کرده و هر آنچه را که ضبط می کنند روی هارد دیسک ذخیره کنید.

دوربین مداربسته یا فیلمبرداری برای چیست؟

وظیفه این دستگاه ها ساده است، ذخیره تصاویر گرفته شده توسط دوربین های سیستم مداربسته ما (Closed Circuit Television). بنابراین ما همیشه می‌توانیم آن ویدیوهایی را داشته باشیم که می‌توانند به عنوان مدرکی دزدی یا هر جرم دیگری عمل کنند.

دی وی آر 8 کانال ترکیبی

تولید کننده های دی وی آر به عنوان یک رهبر فناوری، همیشه در خط مقدم توسعه فناوری های جدید در صنعت امنیت قرار دارد و امروز دی وی آر هایسیلیکون را معرفی می کنیم. DVR به عنوان راه‌حلی عالی برای ارتقای سیستم‌های نظارت تصویری، از دسترسی هیبریدی پنتا مانند HDCVI، AHD، TVI، CVBS و IP برای ادغام یکپارچه با محبوب‌ترین فرمت‌های صنعت پشتیبانی می‌کند و راه‌حلی مناسب با گزینه‌های انعطاف‌پذیر ارائه می‌دهد. تا 8 کانال ورودی HDCVI/AHD/TVI/CVBS پشتیبانی می کند.

ویژگی های اصلی  رکوردر هایسیلیکون

  • فشرده سازی ویدیو H.265
  • پشتیبانی از ورودی های ویدئویی HDCVI، AHD، TVI، CVBS و IP
  • حداکثر پهنای باند ورودی: 40 مگابیت در ثانیه
  • فاصله انتقال طولانی با کابل کواکسیال
  • پشتیبانی از 1 هارد SATA تا 6 ترابایت.
  • تشخیص خودکار HDCVI، AHD، TVI، CVBS

DVR می تواند سیگنال ورودی دوربین را بدون هیچ تنظیمی به طور خودکار تشخیص دهد. این کار را ساده تر می کند.

انتقال از راه دور

سیستم دی وی آر از انتقال مسافت های طولانی از طریق کابل کواکسیال و UTP پشتیبانی می کند که به 800 متر برای 1080P و 1200 متر برای 720P می رسد.

جستجوی هوشمند

این عملکرد به شما کمک می کند در مدت زمان کوتاهی با ترسیم یک منطقه در حین پخش، به تشخیص حرکت بیشتری دست یابید. در مواقع اضطراری بسیار مفید است.

کدگذاری Ai:

همراه با الگوریتم تشخیص SMD Plus، این ضبط کننده این رمزگذاری اختیاری را برای تمرکز کیفیت تصویر بر روی اهداف بسیار مهم مانند افراد و/یا وسایل نقلیه ارائه می دهد. اهمیت دادن کمتر به کیفیت اشیاء فرعی مانند درختان، دیوارها، حیوانات و غیره.

P2P

به شما امکان نظارت در هر زمان و هر مکان را می دهد. دستگاه را به راحتی مدیریت کنید. برنامه رایگان تلفن هوشمند را می توانید در اینترنت دانلود کرده و از راه دور مکان مد نظر را کنترل کنید.

قیمت دی وی آر های سیلیکون

برای خرید و سفارش انواع دی وی آر های 4 کانال، 8 کانال، 16 و 32 کانال های سیلیکون مکان درستی را انتخاب کرده ایند، چراکه فروشگاه دوربین مداربسته منصوری تمامی دستگاه های ضبط و رکوردر های خود را همراه با گارانتی 24 ماهه و با قیمتی ارزان ارائه خواهد داد.

دیمن منصوری

09185052332


منتشر شده

در

,

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *