فروشگاه دوربین مداربسته تحت شبکه

فروشگاه دوربین مداربسته تحت شبکه قیمت مناسب

فروشگاه دوربین مداربسته تحت شبکه قیمت مناسب انواع دوربین های آی پی در مدل های دام، بولت، اسپید دام و غیره را در مدل ها و برند های متفاوت به نمایش گذاشته است. اگر می خواهید با انواع دوربین های مداربسته وایرلس و سیمی شبکه آشنا وآنها را با قیمتی ویژه خریداری کنید تا آخر این مطلب همراه ما باشید:
اگر به تازگی با دوربین های تحت شبکه آشنا شده اید یا می خواهید دانش خود را تازه کنید، خواندن این مقاله را به شما توصیه می کنیم. این مقاله به شما ایده هایی برای مقایسه بین سیستم های دوربین مدار بسته سنتی و سیستم های دوربین شبکه ارائه می دهد.

سیستم دوربین شبکه چیست؟

سیستم دوربین تحت شبکه روش مدرن امنیت و نظارت است. تصاویر را با استفاده از دوربین های دیجیتال IP (با استفاده از پروتکل اینترنت) از طریق شبکه به مرکز امنیتی منتقل می کند. این تصاویر مستقیماً توسط یک دستگاه مشاهده می شوند، در ضبط ویدئوی شبکه یا کامپیوتر برای جستجوی آسان و در صورت لزوم دوباره پخش می شوند و در عین حال هر دوربین با توجه به پارامترهای از پیش تعیین شده تصاویر را بررسی کرده و در صورت نیاز به اتاق امنیتی ارسال می کند.
در مقایسه: سیستم های دوربین مدار بسته از دوربین های آنالوگ استفاده می کنند و به زیرساخت کابل کشی خاص خود نیاز دارند. انعطاف پذیری سیستم های دوربین مدار بسته بسیار کمتر از سیستم های دوربین تحت شبکه است.
انتخاب سیستم دوربین تحت شبکه نسبت به سیستم دوربین مدار بسته سنتی مزایای زیادی دارد. در زیر می توانید آنها را به صورت گروهی مشاهده کنید: فناوری IP، عملکرد و کنترل، حفاظت از سرمایه گذاری

فناوری IP

می توانید یک سیستم دوربین تحت شبکه را روی شبکه کامپیوتر خود نصب کنید که برای دسترسی به اینترنت از آن استفاده می کنید.
اول از همه، این بدان معناست که شما می توانید مستقیما وارد شبکه شده و بدون ایجاد هیچ تغییری در شبکه موجود خود، از دوربین ها استفاده کنید. این فرآیند به آسانی اتصال یک کامپیوتر یا چاپگر جدید به شبکه است. از آنجایی که سیستم از کابل کشی استاندارد اترنت یا پروتکل بی سیم استفاده می کند، مانند سیستم دوربین مدار بسته نیازی به سیم کشی مجدد ندارد. این به معنای صرفه جویی در هزینه و زمان است. فناوری IP امکانات بسیار خوبی را برای مکان های دوربین به شما ارائه می دهد. زمانی که می خواهید مکان دوربین ها را با توجه به نیازهای در حال تغییر شرکت یا منزل خود تغییر دهید، کافی است وارد شبکه خود شوید. نیازی به سیم کشی جدید نخواهد داشت.

می توانید دوربین IP خود را از هر جایی متصل کرده و تماشا کنید.

ثانیاً، اگر می خواهید تصاویر شما از هر نقطه از جهان مشاهده شود، کافی است اتصال اینترنت و مجوزهای شبکه را مطابق با آن تنظیم کنید. شما می توانید تصاویری که از سیستم دوربین خود می آیند را از هر کجا که بخواهید تماشا کنید. و می توانید به چندین کاربر اجازه دهید تصاویر را به طور همزمان مشاهده کنند.
علاوه بر این، سیستم دوربین شبکه ساخته شده بر اساس فناوری IP یکپارچگی کامل با سایر دستگاه های فناوری IP را ارائه می دهد. به عنوان مثال، کنفرانس ویدیویی: می توان از آن در هر مکانی استفاده کرد، از چت ویدیویی گرفته تا نشان دادن وضعیت ساختمان شما به مشتریان یا تماشای جلسات شما.

عملکرد و کنترل دوربین های شبکه

سیستم های دوربین تحت شبکه کنترل و عملکرد بسیار بیشتری نسبت به دوربین مدار بسته دارند. در بالا خواندید که سیستم دوربین را نیز می توان به اینترنت متصل کرد و از راه دور مانیتور کرد. اما می‌توانید حرکات پان (حرکت به چپ)، شیب (حرکت بالا و پایین) و زوم (کوچک کردن) دوربین‌ها را از طریق اینترنت کنترل کنید. این به شما امکان می دهد اشیاء متحرک را از رایانه خود در زمان واقعی ردیابی کنید. با کنترل لنز زوم روی دوربین، امکان زوم روی تصویر یک شی و دیدن جزئیات آن را نیز می دهد.
بسیاری از توابع از این قبیل در حال توسعه هستند. و اکنون می توانید با دوربین ها نیز صحبت کنید: به عنوان مثال، صدای ضبط شده در داخل دوربین یا مکالمه زنده ای که از اتاق کنترل انجام خواهید داد، از طریق شبکه به محلی که دوربین در آن قرار دارد مخابره می شود.

در نتیجه

اگر با دقت فکر کنید، سیستم دوربین شبکه مزایای بسیاری را ارائه می دهد. برای شروع، سیستم‌های دوربین مداربسته هزینه‌های سخت‌افزاری کمی دارند، اما راه‌حل‌های IP ویژگی‌های کاربردی‌تر و قابلیت محاسبه خودکار سیستم را در اختیار شما قرار می‌دهند. اگر هزینه های نصب و راه اندازی سیستم های دوربین مدار بسته را نیز در نظر بگیرید، هزینه های نصب و راه اندازی کاهش می یابد زیرا سیستم دوربین شبکه بر روی شبکه کامپیوتری خودتان ساخته می شود.
سیستم دوربین تحت شبکه جدیدترین راه حلی است که در زمینه فناوری نظارتی آینده نگر است. به سرعت در حال رشد است و در بازار نگهداری می شود. در آینده نزدیک، سایر سیستم های دوربین به طور کامل حذف خواهند شد و سیستم های دوربین تحت شبکه به یک سیستم تبدیل خواهند شد.

فروشگاه دوربین مداربسته تحت شبکه

انواع دوربین های مداربسته تحت شبکه، بیسیم و وایفای را در مدل های متفاوت می توانید از مرکز فروش دوربین مداربسته منصوری خریداری کنید. بهترین و با کیفیت ترین دوربین های مخفی، دوربین های شبکه چندتایی، دوربین های شبکه حساس به حرکت، دوربین های گردان 360 درجه را می توانید همین الان با قیمتی ویژه تنها با یک تماس خریداری کنید.

دیمن منصوری

09185052332

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *