قیمت و فروش دزدگیر تصویری باکیفیت

قیمت و فروش دزدگیر تصویری باکیفیت

برای دریافت قیمت و فروش دزدگیر تصویری باکیفیت ما را در جریان قرار بدهید. تکنو دوربین عرضه کننده انواع سیستم های امنیتی و همچنین دزد ماشین معمولی، ساده و تصویری می باشد. لذا اگر می خواهید بهترین و امن ترین سیستم ضد سرقت را برای اتومبیل خود خریداری کنید تا آخر این مطلب همراه ما باشید.

نصب سیستم ایمنی خودرو

ما به روزترین/جدیدترین امنیت خودرو، آلارم، دزدگیر استارت از راه دور خودرو، استارت موتور از راه دور، ورود بدون کلید و ترکیب سیستم های امنیتی را در را داریم. شما می توانید به جای پرداخت هزینه برای چیزی که واقعاً به آن نیاز ندارید، انواع مختلفی از ویژگی های مختلف داشته باشید. خواه 1 کنترل از راه دور LCD بخواهید یا 2 کنترل از راه دور ورودی بدون کلید، یا فقط یک راه انداز از راه دور، ما همه این متعلقات را داریم.

سیستم هشدار خودکار چیست؟

سیستم هشدار خودکار چیست؟

امروزه به خصوص در شهرهای شلوغ جرم سرقت خودرو زیاد انجام می شود. به طور کلی خودروهایی با سیستم های صوتی گران قیمت هدف سارقان قرار می گیرند. برخی افراد فقط به دلیل حوصله به خودروها آسیب می رسانند. حادثه دیگری که برای بسیاری از افراد اتفاق می افتد این است که هنگام پارک خودرو تصادفی رخ می دهد و وسیله نقلیه ای که با خودروی پارک شده برخورد می کند بی صدا دور می شود. سیستم دزدگیر هم از نظر بازدارندگی و هم از نظر توجه به تمامی این رویدادها یک تجهیزات وسیله نقلیه بسیار مهم است. در اینجا بررسی می کنیم که سیستم هشدار خودکار چیست؟ چگونه کار می کند؟ و غیره..

سیستم دزدگیر ماشین

سیستم دزدگیر خودرو یک سیستم امنیتی است که به صورت کارخانه ای در خودروها یافت می شود و یا بعدا می توان آن را نصب کرد. این سیستم به محض قفل کردن ماشین فعال می شود. به لطف سنسورهای مختلف موجود در آن، در صورت باز شدن درب یا تشخیص ضربه، با ایجاد صدای بلند به صاحب خودرو و اطرافیان خودرو هشدار می دهد. این همچنین افرادی را که می خواهند به وسیله نقلیه آسیب برسانند باز می دارد. این به او اجازه می دهد تا با آسیب کم یا بدون آسیب از صحنه فرار کند.

کنترل از راه دور سیستم دزدگیر وظیفه فعال و غیرفعال کردن دزدگیر و خاموش کردن آژیر هنگام به صدا درآمدن آژیر دزدگیر را بر عهده دارد. شما به راحتی می توانید وسیله نقلیه خود را در یک پارکینگ تاریک پیدا کنید، زیرا برای کنترل چراغ های سیگنال خودرو نیز کار می کند. فعال‌سازی آژیر هشدار در زمان‌های اشتباه اگرچه به نظر می‌رسد که سیستم هشدار وظیفه اتصال سنسورها و کابل‌ها است، اما باید توسط افراد ماهر مونتاژ شود. در غیر این صورت، سیستم هشداری که به درستی متصل نیست ممکن است آژیر را برای موارد غیرقابل پیش بینی فعال کند. در این صورت می تواند باعث ایجاد مزاحمت برای افراد بیرون شود.

و در آخر اگر شما قصد دارید برای اتومبیل خود سیستم اعلام سرقتی بینظیر و امن نصب کنید، با کارشناسان ما در بخش فروش در ارتباط باشید.

مهمترین امکانات دزدگیر اتومبیل

• ماشین خود را با برد تقریبا نامحدود استارت بزنید.

• ماشین خود را در زمستان گرم کنید. ماشین خود را در تابستان خنک کنید.

• قفل ماشین یا کامیون خود را باز کنید.

• دزدگیر را مسلح کنید تا از ماشین خود محافظت کنید.

• برای محافظت از خود، هشدار وحشت را فعال کنید

• اعلان های وضعیت دکمه را دریافت کنید.

دزدگیر خودرو و متعلقات آن

فروشگاه منصوری برترین مرکزنصب دزدگیر خودرو در ایران است. ما فقط دزدگیر و لوازم جانبی خودرو با کیفیت بالا را ارائه می کنیم. ثابت شده است که دزدگیرهای اتومبیل ما برای مدت طولانی و بدون مشکل کار می کنند، به همین دلیل است که ما ضمانت دو ساله را برای تمام تاسیسات سیستم امنیتی اتومبیل خود ارائه می دهیم.

ما همچنین همه چیز اضافی برای هشدار خودرو مانند ورود بدون کلید، راه‌انداز از راه دور، کنترل از راه دور اضافی، آژیر، ماژول‌های پنجره، سنسورهای حرکت، سنسورهای شیب، قاب‌های چرمی، ماژول‌های قفل درب، محرک‌ها و موارد دیگر را داریم. مطمئن شوید که همه دزدگیرهای خودرو و راه‌انداز خودرو از راه دور ما را، از ابتدایی‌ترین دزدگیرهای خودرو گرفته تا دزدگیرهای خودرو با فناوری دوربین پیشرفته، بررسی کنید.

قیمت و فروش دزدگیر

فروشگاه امنیتی منصوری در بانه عرضه کننده دنیایی از دزدگیر های تصویری و ساده در برند های استیل میت، هوتای، نونیم و غیره می باشد. لذا اگر قصد دارید برای اتومبیل خود با قیمت مدنظرتان دزدگیری مناسب را تهیه کنید همین حالا با ما تماس بگیرید.


منتشر شده

در

,

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *