قیمت آداپتور 12 ولت 2 آمپر وارداتی دوربین مداربسته

قیمت آداپتور 12 ولت 2 آمپر وارداتی دوربین مداربسته

قیمت آداپتور 12 ولت 2 آمپر دوربین مداربسته وارداتی را تنها از نمایندگی دوربین مداربسته منصوری دریافت کنید. ما بهترین و با کیفیت ترین دوربین های مداربسته همراه با پاور سوپلای دوازده ولت مختص آن را با قیمتی ویژه ارائه خواهیم داد. همراه ما باشید تا با آداپتور دوربین داوزه دولتی دو آمپر بیشتر آشنا شوید:


آداپتور مناسب دوربین مداربسته 12 ولت 2 آمپر

دوربین مداربسته برای تغذیه خود و ضبط فیلم نیاز به آداپتور دوربین مداربسته دارد. همانطور که می‌دانیم برق و ولتاژ مصرفی دوربین های مداربسته 12 ولت و جریان قابل مصرف آن ها عموما بین 0.5 تا 1.5 آمپر می باشد. این منبع تغذیه با خروجی ولتاژ 12 ولت 2 آمپر عموما جهت تغذیه دوربین های نظارتی، چشمی و تجهیزات برقی که با همین ولتاژ و تا حداکثر 2 آمپر کار می کنند کاربرد دارد.
از ویژگی های این آداپتور دوربین مداربسته می توان به ولتاژ خروجی 12 ولت و 2آمپر واقعی بودن آن و محافظت مدار در مقابل اتصال کوتاه در خروجی اشاره کرد.
علاوه بر این ها این آداپتور دارای نویزگیر در ورودی است. فیش تغذیه ی آن هم دارای طول سیم کافی بوده و از کیفیت خوبی برخوردار است تا با راحتی داخل باکس دوربین قرار گرفته و اتصال آن با دوربین به صورت مداوم برقرار گردد.
تشریح میزان جریان کشی دوربین ها زمان ضبط فیلم
یک دوربین دید در شب فعال است، به طور متوسط 1 آمپر برق می کشد، دوربین هایی با دید در شب بسیار بالا، یعنی دوربین هایی با 100 ال ای دی یا بیشتر 1.5-2 آمپر جریان مصرف می کنند. در این حالت مثلا اگر در سیستم 4 دوربین دید در شب معمولی وجود داشته باشد یک آداپتور 5 آمپر با کیفیت بسیار راحت سیستم را راه اندازی می کند. برای دوربین هایی با دید در شب بالا یک آداپتور 1.5-2 آمپر در هر دوربین توصیه می شود. برای سیستمی با 8 دوربین به جای 10 آمپر، می توانید از 2 آداپتور 5 آمپری استفاده کنید .بنابراین، در صورت خرابی آداپتور، تمام دوربین ها غیرفعال نمی شوند. پس آداپتور دوربین مداربسته دوازده ولت دو آمپر برای تنها یک دوربین مداربسته دید در شب قوی، یا یک دوربین گردان یا یک دوربین چشم ماهی می تواند قابل استفاده می باشد.


نحوه تغذیه دوربین امنیتی PoE با استفاده از منبع تغذیه 12 ولت DC
با استفاده از یک دوربین امنیتی مستقل تمام دوربین های امنیتی IP از CCTV Camera دارای یک کانکتور اترنت RJ45 برای PoE و داده ها و یک کانکتور جداگانه برای تغذیه در صورت عدم استفاده از PoE هستند. در این مقاله نحوه استفاده از کانکتور برق با منبع تغذیه 12 ولت DC سازگار را توضیح می دهیم.
کاربردهای رایج برق 12 ولت DC با دوربین امنیتی PoE چیست؟
برای اکثر نصب‌ها، توصیه می‌کنیم در صورت امکان از برق PoE استفاده کنید، که شامل سوئیچ PoE یا انژکتور PoE است. آداپتور برق 12 ولت DC برای شرایط زیر مفید است:
• عیب‌یابی دوربین برای تعیین اینکه آیا هنوز روشن است یا خیر
• 12 ولت DC برای تغذیه دوربین امنیتی WiFi مورد نیاز است
• یک پریز برق در نزدیکی دوربین وجود دارد و آداپتور برق مقرون به صرفه تر از خرید سوئیچ یا انژکتور PoE است.
• هنگام استفاده از دوربین امنیتی با کارت SD به عنوان یک دوربین مستقل
• استفاده از منبع تغذیه 12 ولت DC صحیح
• پیکربندی دستی دوربین با استفاده از کامپیوتر

احتیاط: قبل از اتصال هر چیزی منبع تغذیه خود را بررسی کنید
درک نیازهای برق مهمترین جنبه در هنگام تغذیه دوربین های امنیتی است. منبع تغذیه 12VDC دارای برچسبی است که ورودی و خروجی را نشان می دهد. اطمینان حاصل کنید که خروجی 12 ولت DC، و مرکز مثبت است. اگر منبع تغذیه ای که دارید برچسب ندارد، از آن استفاده نکنید.
چگونه از منبع تغذیه 12 ولت DC با دوربین امنیتی PoE استفاده کنم؟
آداپتورهای برق 12 ولت DC دارای یک دوشاخه دیواری در یک طرف و یک اتصال دهنده برق DC نر در طرف دیگر هستند. کانکتورهای برق 12VDC 2.1 میلی متر قطر دارند و مستقیماً به کانکتور برق زن دوربین متصل می شوند.
قیمت آداپتور 12 ولت دوربین مداربسته
فروشگاه دوربین مداربسته منصوری انواع لوازم و تجهیزات جانبی دوربین مداربسته از جمله، هارد دوربین مداربسته، آدپتور، یو پی اس، کابل و غیره را با قیمتی ویژه ارائه خواهد داد. لذا اگر قصد نصب و راه اندازی دوربین مداربسته با ارزان ترین قیمت را دارید با شماره های درج شده در این وبسایت تماس بگیرید.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *