قیمت دی وی ار 8 کانال در بازار

قیمت دی وی ار 8 کانال در بازار

قیمت دی وی ار 8 کانال در بازار را می خواهید بدانید. نگران نباشید، تکنو دوربین تمامی نیاز های شما را جهت خرید بهترین و با کیفیت ترین و در عین حال ارزان ترین دستگاه ضبط تصویر برآورده کرده است. دنیایی از دستگاه های رکورد هشت کانال در فروشگاه منصوری موجود است.

دستگاه رکوردر دوربین مداربسته

DVR بهترین متحد کننده سیستم دوربین مداربسته شماست هنگامی که ما یک سیستم دوربین مدار بسته (CCTV) را نصب می کنیم، یک طرح امنیتی جامع ایجاد می کنیم. با پخش زنده و ضبط همه چیزهایی که در اطراف ملک ما اتفاق می افتد. این حجم زیاد اطلاعات سمعی و بصری در کجا ذخیره می شود؟ اینجاست که دستگاه‌های DVR وارد می‌شوند، که به‌عنوان «مغز» برای ذخیره و یادآوری آنچه دوربین‌ها ثبت کرده‌اند، کار می‌کنند. زمان آن فرا رسیده است که بدانیم این سیستم چه چیزی را ارائه می دهد.

دستگاه DVR چیست؟

ضبط کننده ویدئوی دیجیتال (DVR)، به زبان فارسی “ضبط کننده ویدئوی دیجیتال”؛ این دستگاهی است که وظیفه دیجیتالی کردن، ضبط و ذخیره تمام محتوای سمعی و بصری ضبط شده توسط دوربین های امنیتی و نظارتی را بر عهده دارد. برای دسترسی به این اطلاعات باید از نرم افزاری استفاده کرد که امکان تعامل را فراهم می کند.

این برنامه به گونه ای پیکربندی شده است که به شما امکان می دهد دوربین هایی را برای مشاهده انتخاب کنید، به یک رویداد خاص بروید و تصویر را دانلود کنید، بزرگنمایی کنید و غیره. برخی از DVR های پیچیده تر این قابلیت را دارند که چهره ها و پلاک ها را بدون در نظر گرفتن ثابت یا متحرک بودن، به وضوح تشخیص دهند. همچنین، آنها می توانند صرفه جویی در انرژی و ذخیره سازی فقط با ضبط افراد و وسایل نقلیه، اجتناب از هشدارهای اشتباه.

قیمت دی وی ار 8 کانال در بازار

دستگاه DVR چگونه کار می کند؟

دستگاه DVR دارای عملکردهای بسیاری است که جستجوی ضبط شده، شناسایی چهره، پلاک خودرو، نظارت دائمی و سایر جنبه های محلی را تسهیل می کند. بیایید با جزئیات بیشتری ببینیم که چگونه این دستگاه ها می توانند آرامش بیشتری را در زندگی شما ایجاد کنند:

اطلاعات را ذخیره می کند

این وظیفه اصلی آن است، ذخیره هر چیزی که دوربین های امنیتی گرفته اند. آنها دسترسی فوری به فیلم ها و تصاویر را برای انواع مختلف فراهم می کنند. ضروری است که دستگاه DVR دارای ویژگی های مورد نیاز شما باشد و این ویژگی فقط توسط فروشگاه های تخصصی ارائه می شود.

ضبط ها را به عقب برگردانید

از آنجایی که DVR یک ضبط است، به شما امکان می دهد مستقیماً به نقطه مورد نظر آنچه می خواهید ببینید، برگردید. بسته به فناوری تجهیزات، می توانید به صورت چهره یا زمانی که واقعاً شرایط اضطراری وجود دارد جستجو کنید.

رویکردها

امکان بزرگنمایی و کوچک نمایی روی عکس های زنده یا ضبط شده یکی از ویژگی های فوق العاده دستگاه های DVR است. اگر رویدادی در حال رخ دادن است که به دقت بیشتری در عکس نیاز دارد، می‌توانید بدون به خطر انداختن یکپارچگی خود، بزرگنمایی کنید و «در محل باشید».

شناسایی فوری

دستگاه های DVR وظیفه دارند به شما کمک کنند تا همه چیزهایی را که دوربین های امنیتی شما ضبط کرده اند ذخیره کنید. این فرآیند شناسایی را تسهیل می کند و دقت، سرعت و حفاظت بیشتری را به نیازهای شما می دهد. علاوه بر این، نتایج به عنوان مدرک در صورت وقوع جرم یا تلاش برای حمله به اموال عمل می کند.

ویژگی های دستگاه DVR

ویژگی های DVR بر قابلیت هایی که به عنوان یک دستگاه ارائه می دهد تمرکز دارد. یعنی پورت ها، اتصالات و عملکردهای آن که با توجه به سازنده متفاوت است. بیایید ببینیم چه عناصری آن را تشکیل می دهند:

پورت های اتصال DVR

به عنوان دستگاهی که به تجهیزات مختلف متصل است، دارای پورت های بسیار متنوعی است. دارای ورودی USB برای اتصال کیبورد، ماوس یا هارد اکسترنال. سیگنال ویدئویی VGA، HDMI یا کامپوزیت برای نصب صفحه نمایش یا نمایشگر و ایجاد راحتی در فرآیندهای نظارت.

پورت های شبکه برای انتقال 10/100/1000 مگابیت در ثانیه، دسترسی بلادرنگ به ضبط ها را تسهیل می کند. علاوه بر این، برای پیکربندی مجوزها برای اتصالات ذخیره شده، از راه دور و غیره.

نوع دیگری از پورت های موجود در دستگاه DVR آنهایی هستند که با نام RS232/RS485 شناخته می شوند که برای کنترل دوربین ها برای حرکت، شیب و زوم (PTZ) استفاده می شود.

نصب کیت آلارم

یک کیت هشدار را می توان به عنوان یک روش متقاعد کننده و هشدار در برابر مزاحمان به دستگاه DVR متصل کرد. با سنسورهای حرکتی که سیگنال های خاصی را تشخیص داده و آن را فعال می کنند. توسط دوربین پیکربندی می شود و هنگامی که تحرک تشخیص داده می شود، تمام منابع موجود روشن می شوند. به عنوان مثال، آلارم، روشنایی، اعلان ها، و غیره.

سیستم های صوتی

یک دستگاه DVR صداهای ضبط شده توسط دوربین های امنیتی ساخته شده با این قابلیت را ضبط می کند. همچنین، از طریق یک میکروفون خارجی که مستقیماً به یک کانال دوربین مشخص شده متصل می شود. قبل از استفاده از این نوع ضبط های صوتی، دانستن قوانین مربوط به آنها ضروری است.

ضبط بر اساس رویدادها و برنامه ها

یک دستگاه DVR طوری پیکربندی شده است که در صورت وقوع رویداد یا زمان خاصی، ضبط را شروع کند. به عنوان مثال، تغییر تصویر، اقدام یا با اطلاعات بسیار مفید. همچنین پارامترهای زمانی (صبح، بعدازظهر، شب)، سرعت و کیفیت ضبط با توجه به نیاز قابل تعیین است.

اهمیت داشتن یک DVR به عنوان بخشی از سیستم دوربین امنیتی، نظارت و مانیتورینگ شما حیاتی است. بدون آن، عناصری برای پاسخ به حملات، دریافت اعلان‌ها، مراقبت از خود، خانواده و دارایی‌تان و سایر موارد در دسترس نخواهید داشت.

با تقویت امنیت خود مراقب هر چیزی که با تلاش خود به دست آورده اید باشید!

قیمت دی وی ار 8 کانال در بازار

مرکز فروش دوربین مداربسته منصوری انواع دستگاه های ضبط تصویر دی وی آر و ان وی آر هشت کانال را با قیمتی فوق العاده در اختیار شما عزیزان قرار خواهد داد لذا برای خرید و سفارش انواع دستگاه رکوردر دوربین مداربسته می توانید همین حالا تلفن را بردارید و با شماره های درج شده در این وبسایت تماس بگیرید.


منتشر شده

در

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *