خرید دوربین مدار بسته جیبی

خرید دوربین مدار بسته جیبی بیسیم

با خرید دوربین مدار بسته جیبی بیسیم، هر دم تصاویر و ویدئو های لازم را ضبط و ذخیره سازی کنید. دوربین های مداربسته وایرلس کوچک را می توانید با خود حمل کنید و در صورت نیاز آن ها را شارژ کرد. این دوربین ها دارای انواع متفاوتی هستند که در ادامه به معرفی بیشتر آنها خواهیم پرداخت:

دوربین مداربسته جیبی بیسیم

 دوربین های مداربسته  در دو مدل آنلوگ یا سیم دار و نوع بیسیم یا تحت شبکه ای وجود دارند که نوع بیسیم یا تحت شبکه ای در سایز و طرح های مختلفی ساخته شداه اند. دوربین های مداربسته نوع بیسیم یا تحت شبکه ای بدون نیاز به دی وی آر داد ها را به کاربر  در بستر اینترنت داخلی منتقل می کنند.
دوربین مداربسته بیسیم جیبی کوچکترین نوع دوربین های مداربسته تحت شبکه ای هستند که به دلیل سایز کوچکی که دارند وقابلیت جاگذاری در جیب را دارند به آنها دوربین های جیبی نیز می گویند. از لحاظ کاربردی به آنها دوربین های مخفی ای جاسوسی و یا مینی دوربین یا پرتابل نیز می گویند.

استفاده از دوربین های مخفی جیبی

 استفاده از دوربین های مخفی جیبی باید با اخذ مجوز های قانونی صورت گیرد. زیرا که رعایت حقوق شهروندان و حریم خصوصی آنها ضروری می باشد.  دوربین های بیسیم جییبی دارای کیس یا بدنه پلاستیک کوچک هستند و ودر سایز بند انگشت ساخته شده اند و به آنها دوربین های مخفی بند انگشتی نیز می گویند.

مکان استفاده از دوربین های ریز قابل حمل

 دوربین های جیبی بیسم معمولا در مکان های داخلی مانند منازل برای کنترل رفتار پرستار سالمندان و کودکان و در مکان های عمومی مانند ادارات برای کنترل و نظارت رفتار کارمندان  و یا در مرکاز قانونی برای  پیدا کردن سوژه مورد نظر استفاده می کنند.
دوربین های مخفی جاسوسی  جیبی دارای لنز های ثابت بوده که می تواند تا 90 درجه به اطراف بچرخند و این لنز ها بسیار ریز بوده غیر قابل مشاهده هستند.

امکانات دوربین های مدار بسته بیسیم جیبی

 دوربین های مدار بسته بیسیم  جیبی لنز آنها دارای کیفیت 2 مگاپیکسل و رزولیشن 1080 در 1920 مگا پیکسل هستند و تصاویر و فیلم گرفته شده در آنها به صورت فول اچ دی می باشد.نرخ سرعت فریم در دوربین های جیبی تا 25 فریم بر ثانیه است.
سنسورهای حساس به حرکت وصدا در دوربین های چجیبی باعث می شود فقط با تشخیص حرکت وصدا شررع به ضبط فیلم وتصاویر بکند ودر مصرف کارت حافظه آن صرفه جویی شود.
دوربین های جیبی بدون نیاز به دی وی آر تصاویر و فیلم ها را در کارت حافظه جانبی خود ذخیره می کنند و می توانند تا حداکثر 128 گیگاباتی را ساپورت کنند. این کارت حافظه را می توان از دوربین جدا کردو برای بکاپ گیری به لپ تاپ یا گوشی همراه متصل کرد.  دوربین های جیبی را می توان طوری تنظیم کرد که بر اساس میزان ظرفیت رم آنها در هر 20 یا 30 روز یکبار تصاویر و فیلم های قدیمی را به صورت خودکار حذف کرد.

انواع دوربین های جیبی

 دوربین های جیبی در  دو نوع سیم کارت خور و وای فای دار وجود دارند نوع وای فا دار آن دارای محدودیت در محل نصب هستند یعنی اگر دوربین از وای فای دورت قرار بگیرد اتاصل آن با وای فای قطع شده و نمی تواند تصاویر و فیلم هرا به گوشی همراه کاربر منتقل کند .
دوربین بیسیم  از نوع سیم کارت خور این مشکلات را نداشته و با استفاده از اینترنت داخلی سیم کارت تصاویر و فیلم ها راه به نرم افزار مخصوص در گوشی همراه یا کامپیوتر شخصی کاربر منتقل می کند.
دوربین های جیبی از اپراتورهای ایرانسل، همراه اول و رایتل پشتیبانی می کند و  نرم افزار مخصوص و ان در گوشی های همراه اندورید و آی او اس و ویندوز کامپیتورها قابل نصب است.

لنز دوربین های جیببی بیسیم

 لنز دوربین های جیببی بیسیم دارای چراغ های ال ای دی حاوی نور مادون قرمز هستند که تصاویر  و فیلم ها را در شب به صورت رنگی ضبط می کنند قدرت دید درشب آنها تار 10 متر می باشد. میکروفن و واسپیکر داخلی دوربین های جیبی باعث ضبط فیلم همراه با صدا شده و می تواند صداها را در محل نصب نیر پخش کند و مکالمه دو طرفه را ایجاد کند برد شنود دوربین های جیبی معمولا تا 3 متر می باشد.

دوربین ریز باتری خور

تامین انرژی برق در دوربین های بیسیم توسط باتری های لیتومی داخلی قابل شارژ صورت می گرد این باتری ها در حالت موشن دتکشن  می توانند به مدت 8 ساعت بدون وقفه فیلنبردای کنند.  باتری های دوربین های بیسیم جیبی دارای طرفیت 2400 میلی آمپر هستند و قابل شارژ بوده و با اتصال آنها با آداپتور مخصوص 12 ولتی با جریان  خروجی 2 آمپر می توان  شارژ کرد.

خرید دوربین مدار بسته جیبی

اگر قصد دارید دوربین مداربسته ای مخفی را مدام با خود حمل کنید، دوربین های جیبی می توانند بهترین گزینه باشند. دوربین های مداربسته وایرلس مخفی دارای انواع متفاوتی هستند که مهمترین آنها عبارتند از دوربین خودکاری، دوربین مخفی دکمه ای،دوربین مخفی ساعت و غیره برای خرید این دوربین های مخفی ریز بی سیم می توانید با ما در تماس باشید.

مهندس منصوری
09185052332

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *