قیمت دزدگیر در بانه

قیمت دزدگیر بیسیم سیم کارتی در بانه

قیمت دزدگیر بیسیم سیم کارتی در بانه ارزان تر از همه جاست. فروشگاه امنیتی منصوری در بانه وارد کننده و عرضه کننده انواع سیستم های ضد سرقت خانگی سیمی و بی سیم می باشد. ما در ادامه این دو سیستم ضد سرقت منزل را با هم مقایسه کرده ایم. پس همراه ما باشید:

مقایسه سیستم های هشدار با سیم یا بی سیم

هنگام در نظر گرفتن یک سیستم دزدگیر جدید برای خانه یا محل تجاری خود، بدون شک می خواهید مزایا و معایب یک سیستم سیمی را در مقابل سیستم دزدگیر بی سیم بسنجید.
بنابراین، با استفاده از سبک سنتی، سیستم سیمی در مقابل بی سیم تشریح خواهیم کرد. بیایید از ابتدا با توضیح مختصری در مورد هر نوع سیستم هشدار شروع کنیم.

سیستم های هشدار تجاری و خانگی سیمی

سیستم‌های هشدار سیمی راه‌حل قدیمی‌تر از این دو هستند، اما همچنان سیستم‌های مرتبط و پرکاربرد هستند. دزدگیرهای سیمی دارای کابلی هستند که کنترل پنل را به سنسورها و سنسورها را به منبع تغذیه متصل می کند. روزگاری، اینها مطمئن ترین گزینه از بین این دو سیستم در نظر گرفته می شدند. با این حال، فناوری بی سیم اخیر بسیار قابل اعتمادتر است و زمین بازی را یکنواخت می کند.

دزدگیر بی سیم برای منازل و مشاغل

شایان ذکر است که اگرچه نام نشان می دهد که یک سیستم اعلام سرقت بی سیم کاملاً بدون سیم است، کنترل پنل به منبع برق متصل است، در غیر این صورت کار نمی کند. بخش بی سیم با سنسورها وارد بازی می شود که اطلاعات را به کنترل پنل ارسال می کنند.
این روزها، سیستم های هشدار بی سیم بسیار محبوب هستند، زیرا در مقایسه با سیستم های سیمی، تصور این است که: زمان نصب کوتاهتر است.
سیستم های بی سیم مدرن در حال حاضر به اندازه کافی قابل اعتماد هستند که کاربردی باشند.
آنها انعطاف پذیری بیشتری را هنگام جابجایی خانه یا محل ارائه می دهند. در تئوری می توانید سیستم را با خود ببرید.

نصب دزدگیر سیمی در مقابل بی سیم

در حالی که قطعات درگیر در یک سیستم اعلام سرقت بی سیم معمولا گران تر هستند، زمان کار مورد نیاز برای نصب یک سیستم بدون سیم به طور قابل توجهی کمتر از یک سیستم سیمی است. این بدان معنی است که یک سیستم بی سیم سریعتر نصب می شود و باعث اختلال کمتری در زندگی خانگی یا عملیات تجاری می شود.
اگرچه سیستم‌های هشدار بی‌سیم ارزان‌ترین هزینه‌های نصب را دارند، اما می‌توان این صرفه‌جویی را در املاک بزرگ‌تر کاهش داد. تعداد سنسورهای مورد نیاز برای پوشش مناسب به اندازه خانه یا محل تجاری شما و تعداد اتاق ها و/یا سطوحی که نیاز به محافظت دارند بستگی دارد. این ریاضیات ساده است، هرچه تجهیزات بیشتری مورد نیاز باشد، هزینه سیستم گران تر می شود. با این وجود، در بیشتر موارد بی سیم گزینه ارزان تر و سریعتر برای خانه ها و املاک تجاری است.

کدام سیستم انعطاف پذیرتر است؟

افزودن پسوند به یک سیستم هشدار بی سیم در مقایسه با همتای سیمی آن بسیار ساده تر است. تنها کاری که باید انجام دهیم این است که سنسور جدید را نصب کنیم، آن را در سیستم برنامه ریزی کنیم و کار انجام شود. سیستم های سیمی بسیار پیچیده تر هستند زیرا محدودیت ها و عوارض سیم کشی اجتناب ناپذیر است. در خانه شما، معمولاً مطلوب نیست که کابل را از صفحه کنترل به دورترین گوشه اتاق بکشید. این یک داستان مشابه در محل های تجاری است، گوشه دوردست یک کارخانه ممکن است نیاز به سیم کشی گسترده نداشته باشد. بین میزان کابل کشی و موقعیت بهینه سنسورها تعادل وجود دارد.
در مقابل، یک سیستم بی‌سیم به صاحب خانه یا کسب‌وکار اجازه می‌دهد تا در مکان‌هایی که دسترسی به آن‌ها سخت است، آشکارساز داشته باشند، زیرا سیم‌کشی مشکلی ندارد. موانعی مانند قفسه های بلند یا ماشین آلات دیگر جایگذاری را مشکل نمی کنند. همچنین، تجهیزات بی سیم را می توان به راحتی برای کارهای تعمیر و نگهداری از ملک شما جدا کرد و خارج کرد. و البته ارتقاء تجهیزات فرآیندی ساده برای تعویض سنسور قدیمی با سنسور جدید است.

کدام سیستم ارزان تر است؟

دزدگیرهای بی سیم مستلزم هزینه مداوم تعویض باتری های حسگر است. این در دراز مدت اضافه می شود. علیرغم فرآیند نصب مختل کننده تر برای یک سیستم هشدار سیمی، هنگامی که سیم ها در آن قرار می گیرند، برای همیشه وارد عمل می شوند. حتی اگر تصمیم به ارتقای سیستم خود داشته باشید، می توان از کابل کشی موجود مجددا استفاده کرد.
توجه داشته باشید که تعمیر و نگهداری منظم توصیه می شود تا سیستم شما در وضعیت خوبی کار کند. هر سیستمی را که انتخاب کنید، تعمیر و نگهداری نیاز به تعویض تجهیزات را به تاخیر می اندازد و در عین حال هزینه های جاری را کاهش می دهد. درست مانند خودروی شما، سیستم دزدگیر شما نیز برای کمک به شناسایی و جلوگیری از مشکلاتی که ممکن است به قیمت یک دست و پای شما تمام شود، نیاز به سرویس دارد.

قیمت دزدگیر در بانه

همانطور که می دانید شهرستان بانه، تجاری بوده و تمامی اجناس در این شهر به قیمت واردات به  فروش می رسد. دزدگیر اماکن نیز از این قضیه مستثنی نمی باشد. سیستم های اعلام سرقت خانگی در مدل ها و برند های متفاوت جی ام کا، فایروال، کلاسیک و آنیک را می توانید همراه با گارانتی معتبر از این مرکز فروش خریداری کنید.

مهندس منصوری
09185052332


منتشر شده

در

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *