فروش دوربین مداربسته بیسیم

فروش دوربین مداربسته بیسیم با کمترین قیمت

فروش دوربین مداربسته بیسیم با کمترین قیمت امکان پذیر است. انواع دوربین های مداربسته وایرلس را می توانید با قیمتی ارزان همراه با گارانتی از فروشگاه دوربین مداربسته منصوری خریداری کنید. در ادامه به معرفی دوربین های مداربسته بدون سیم خواهیم پرداخت پس همراه ما باشید:

دوربین های مداربسته وایرلس

در حالی که این روزها، اکثر دوربین های امنیتی به اینترنت متصل هستند، تعدادی گزینه بی سیم وجود دارد که برای عملکرد شبکه نیازی به شبکه ندارند. البته، متصل نبودن به این معنی است که وقتی دوربین شما حرکتی را تشخیص می‌دهد، نمی‌توانید اعلان‌ها را دریافت کنید، فیلم‌های زنده را بررسی کنید یا دوربین خود را از راه دور خاموش و روشن کنید، از جمله دیگر قابلیت‌هاست. اما اگر این همان چیزی است که به دنبال آن هستید، در ادامه بخوانید تا بدانید چگونه می توانید از دوربین امنیتی بی سیم بدون شبکه جهانی وب استفاده کنید.
قبل از اینکه جلوتر برویم، می‌خواهیم توجه کنیم که برخی از بهترین ویژگی های دوربین‌های بی‌سیم نیاز به اتصال به اینترنت دارند. به عنوان مثال می توان به ضبط ویدیوی ابری، پخش زنده از راه دور و اعلان های هشدار اشاره کرد. بهترین مارک‌های دوربین‌های امنیتی بی‌سیم این ویژگی‌ها را ارائه می‌دهند، اما تنها در صورتی که دوربین‌های خود را آنلاین نگه دارید. همانطور که گفته شد، جایگزین هایی برای این ویژگی ها وجود دارد، بنابراین برای مشاهده نحوه استفاده از دوربین های بی سیم بدون اتصال به اینترنت به خواندن ادامه دهید.

دوربین های امنیتی بی سیم

دوربین های امنیتی بی سیم لزوماً به اینترنت نیاز ندارند. در عوض تعدادی دوربین امنیتی وجود دارد که می‌توانند فیلم خود را به صورت محلی روی کارت های حافظه یا هارد دیسک ضبط کنند تا بعداً قابل مشاهده باشند. اگر قصد خرید دوربین مداربسته را دارید، ممکن است از خود بپرسید که آیا برای درست کارکردن دوربین مداربسته باید وای فای داشته باشید؟ پاسخ واقعاً بستگی به این دارد که شما چه چیزی را ترجیح می دهید و تا چه حدی می خواهید خرج کنید.
جذابیت فناوری روز این است که امکان پخش ویدیو از راه دور از تجهیزات دوربین مداربسته را از طریق رایانه، تبلت یا تلفن هوشمند فراهم می کند.  با این وجود اگر میخواهید از راه دور به آنچه در محل اقامت تجاری شما در حال وقوع است دسترسی داشته باشید دوربین ها باید به سرویس اینترنت شما متصل شوند.

یک سیستم امنیتی دوربین مدار بسته دارای سه جزء اصلی است:

 دوربین، ضبط کننده و کابل. در قلب سیستم، دوربین یا دوربین‌ها قرار دارند بسته به تعداد مورد نیاز برای نظارت بر محل خود. می‌توانید یک ضبط‌ کننده ویدیوی دیجیتال یا یک ضبط ‌کننده ویدیوی شبکه داشته باشید، که هر دو پردازش و ذخیره می‌کنند. تصاویر خام از دوربین
رفته، سپس از طریق کابل ها و سیم کشی بر روی ضبط کننده ذخیره می کند.
مطمئناً می‌توانید دوربین‌های مداربسته امنیتی را بدون اینترنت یا وای‌فای یا حتی برق کار کنید. برای مزارع، خانه‌های روستایی، کابین‌های خارج از شبکه و سایر مناطق دورافتاده بدون اتصال به اینترنت یا برق، حتی می‌توانید از تلفن همراه استفاده کنید. دوربین های امنیتی، که به شما امکان می دهد فیدهای ویدئویی زنده را از راه دور از هر نقطه مشاهده کنید.
دوربین های امنیتی پس از روشن شدن با اینترنت اختصاصی خود با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند. ما در کنار همه این بحث ها، دوربین های مداربسته بی سیم وجود دارد که برای نصب و راه اندازی آنها نیازی به کابل کشی نیست و این در بعضی مواقع می تواند مزیت محسوب شود.

.آیا دوربین مدار بسته بی سیم در تاریکی کار می کند؟

با افزایش نرخ جرم و جنایت در بسیاری از شهرها، شهرستان ها، ایالت ها و استان ها، نیاز به محافظت از خانه ها و زندانیان وجود دارد. از این رو، بسیاری از صاحبان خانه ها و زندانیان سرمایه گذاری بسیار زیادی روی دستگاه های مختلف امنیتی خانه، لوازم خانگی و موارد دیگر از این قبیل برای ایمن سازی خانه های خود انجام می‌دهند.
اینها شامل یک دوربین مداربسته خوب، دستگاه های نظارتی که ورود و خروج افراد از خانه را ردیابی می کند، و دستگاه های مخصوص قفل و آب بندی از جمله موارد دیگر است. در بین تمام دستگاه های امنیتی، ردیابی و مانیتورینگ، بدون شک دوربین های مدار بسته دید در شب بیشترین استفاده را دارند. حال اگر این دوربین های دید در شب بیسیم هم باشند که بسیار کاربردی تر خواهد بود. لذا اگر می خواهید برای مکانی استیجاری دوربین مداربسته ای خوب موقتی نصب کنید، دوربین های وایرلس می توانند بهترین گزینه باشند.

فروش دوربین مداربسته بیسیم

انواع دوربین های مداربسته وایرلس در مدل ها و طرح های متفاوت برای مکان های مختلف در فروشگاه منصوری موجود است. دوربین های مداربسته وایرلس همانطور که گفته شد برای نصب نیازی به کابل کشی های طولانی و هزینه بردار ندارند. دوربین های مداربسته وایرلس بولت، دام، اسپید دام، مخفی و خورشیدی را همراه با ضمانت نامه معتبر دو ساله از ما بخواهید. برای خرید و سفارش انواع دوربین های مداربسته بی سیم وای فای دار و یا متصل به گوشی همین حالا با ما تماس بگیرید.

مهندس منصوری
09185052332

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *