فروش دوربین مداربسته تحت شبکه

فروش دوربین مداربسته تحت شبکه قیمت مناسب

فروش دوربین مداربسته تحت شبکه قیمت مناسب آغاز شد. تجربه بالاترین سطح امنیت با خرید دوربین مداربسته تحت شبکه. بازرگانی تکنو دوربین بانه عرضه کننده انواع دوربین های آی پی با نازلترین قیمت به همکاران و هموطنان گرامی در سراسر کشور می باشد. انواع دوربین های مداربسته ip باسیم و بیسیم در مدل ها و قیمت های متفاوت را می توانید در فروشگاه مرکزی منصوری مشاهده و در تعداد بالا و خرد سفارش دهید. همراه باشید تا با این دوربین های شبکه بیشتر آشنا شوید:

دوربین های مداربسته شبکه

امروزه دوربین های مداربسته در دو نوع سیم دار و بدون سیم تولید شده اند. دوربین های مداربسته تحت شبکه ای به آنها دوربین های آی پی نیز می گویند. این نوع دوربین های تحت شبکه ای را اولین بار در سال 1996 توسط شرکت ایکسز ساخته شده اند.
دوربین های تحت شبکه ای یا وایر الس عملکردی شبیه به یک  کامپیورت شخصی دارند این نوع دوربین  ها تصاویر  و فیلم ها را به صورت دیجیتالی دریافت می کند و آنها رابا حسگر های خود پردازش کرده و به شبکه انتقال می دهد. دوربین های مداربسته شبکه ای به صورت سیم دار و بیسیم و یا وای فای دار در بازار موجود هستند.
نحوه ی عملکرد دوربین های مداربسته تحت شبکه ای به این صورت است که ابتدا باید دوربین را به سویئچ شبکه اینترنت متصل کرد و دوربین های مداربسته تصاویر و فیلم های گرفته شده را از طریق بستر اینترنت داخلی یا وای فای محلی به گوشی همراه و یا لپ تاپ کاربر منتقل می کند.

 مشخصات فنی دوربین های وایرلس یا تحت شبکه ای :

معمولا لنز دوربین های تحت شبکه ای  در سایز های 16 و یا 20 و یا 50 میلی متر می باشد. بعضی از دوربین های مداربسته تحت شبکه ای دارای حسگر های  حرارتی هستند که برای تشخیص چهره افراد مورد استفاده قرار می گیرند. بر خلاف دوربین های مداربسته ای آنالوگ دوربین های تحت شبکه ای ای وایرلس  برای ضبط تصاویر و فیلم های خود به دستگاه دی وی آر نیاز ندارند.
در واقع دوربین های تحت شبکه ای را به دستگاه ان وی آر متصل می کنند. دستگاه ان وی آر در دوربین های تحت شبکه ای دارای پورت های خروجی شبکه یا لاین می باشند که باید ایتدا دوربین های تحت شبکه ای را به سوئیچ  اینترنت متصل کرد سپس  دوربین را برای دریافت داده های آن به پورت لاین ان وی آر متصل کرد.
برای اندازه گیری کیفیت تصاویر و فیلم ای دوربین مداربسته تحت شبکه ای باید دو محور ایکس و وای یعنی افقی و عمودی را بر حسب مگاپیکسل در هم ضرب کرد.

دوربین های تحت شبکه ای وایرلس

 دوربین های تحت شبکه ای وایرلس دارای کیفیتی برابر با 2 تا 5 مگا پیکسل است . دارای رزولویشن هایی به صورت 1080 در 1920 مگاپیکسل بوده و تصاویر و فیلم های آن به صورت اچ دی و فول اچ دی و 4 کا ضبط می شود. از قابلیت های ویژه ی دوربین های مداربسته تحت شبکه ای این است که می توان تصاویر و فیلم ها را در بستر اینترنت داخلی و محلی در گوشی همراه یا لپ تاپ به صورت آنلاین مشاهده  و ذخیره کرد. نرخ سرعت تصاویر و فیلم ها به صورت 25 تا 30 فریم بر ثانیه می باشد. دوربین های مداربسته تحت شبکه ای می توانند تصاویر را با نرخ فریم 20 ثانیه در شرایط کم نور نیز ضبط و انتقال دهند.
دستگاه ان وی آر در دوربین های تحت شبکه ای دارای حافظه به صورت هارد دیسک هستند و تعیین کننده میزان ظرفیت دوربین مداربسته می باشد د ربرخی از دوربین های تحت شبکه ای می توان کارت های حافظه ای با ظرفیت 128 گیگابایت در آن برای ذخیره و ضبط تصاویر و فیلم های گرفته شده دوربین قرار داد.

دوربین های مداربسته آی پی

 تامین انرژی برق در دوربین های تحت شبکه ای به صورت اتصال مستقیم با برق شرهری توسط کابل سیمی در متراژ بالا می باشد اما در بعضی از دوربین های مداربسته تحت شبکه ای بیسیم از باتری های لیتیومی داخل آن برای تامین برق استفاده می شود این نوع دوربین های مداربسته تحت شبکه ای بدون سیم دارای آداپتور های 12 ولتی با جریان خروجی 2 آمپر برای شارژ کردن باتری آن می باشد.
برخی از دوربین های مداربسته تحت شبکه ای  انتقال تصاویر و فیلم های آنها از طریق وای فای محلی  می باشد که دارای محدودیت در دامنه اینترنت می باشد در برخی دیگر از مدل های دوربین های تحت شبکه ای  دارای سیم کاتر داخلی بوده و از رطیق اینترنت داخلی سیم کارت داده ها ا به گوشی همراه یا لپ تاپ های شخصی انتقال می دهند این نوع دوربین هار دوربین های تحت شبکه ای بی سیم یا سیم کارت خور نیز می گویند.

فروش دوربین مداربسته تحت شبکه

قیمت دوربین مداربسته زوم دار تحت شبکه بولت را از فروشگاه دوربین مداربسته منصوری دریافت کنید. امروزه تهیه دوریین مداربسته مناسب به یکی از امورات مهم زندگی روزمره تبدیل شده است. چراکه با افزایش سرقت در محیط های مختلف تنها این سیستم های دوربین مداربسته هستند که راحتی و آسایش را برای همگان به ارمغان می آورند. همچنین توسعه این محصولات در سطح جهانی روز به روز درحال گسترش است و دارای انواع تکنولوژی ها و مدل های مختلف می باشند. این دوربین ها بسته به نوع طراحی و مدلی که دارند هر کدام برای محیط های خارجی و داخلی متناسب ه‌ستند. در بالا ما به شرح و بررسی دوربین مداربسته تحت شبکه بولت زوم دار ‌پرداختیم. این سری از محبوبیت فراوانی نسبت به دیگر مدل ها برخوردار است چراکه به کلی ویژگی خاص مجهز می باشد.

مهندس منصوری
09185052332

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *