قیمت دزدگیر سیم کارتی جی ام کا ۸۹۰

قیمت دزدگیر سیم کارتی جی ام کا ۸۹۰

قیمت دزدگیر جی ام کا 890 سیم کارتی را از نمایندگی های معتبر دریافت کنید. فروشگاه امنیتی منصوری دنیایی از سیستم های ضد سرقت GMK را با قیمتی ویژه همراه با گارانتی در مدل های متفاوت با قابلیت های ویژه به فروش می رساند. با ما همراه باشید تا با این سیستم ضد صرقت منزل بیشتر آشنا شوید:

دزدگیر اماکن جی ام کا

شرکت جی ام کا یکی از برند ایرانی بوده که شروع فعالیت آنها از سال 1386 می باشد این برند به ساخت انواع سیستم های امنیتی و نظارتی مانند انواع دزدگیرهای خانگی و انواع بردهای الکتریکی و غیره می پردازد. دزدگیر سیم کارتی جی ام کا 890 نوعی دزدگیر برای اماکن بوده و میتوان در ادارات و حتی کارخانجات ، پاساژها و غیره مورد استفاده قرار داد.
دزدگیر های اماکن جی ام کا 890 بیسیم هستند و از طریق اینترنت داخلی و یا سیم کارت داخل آن تصلاوی رو فیلم گرفته شده دروبین آنها را به کاربر  ارسال می کنند. این نوع دزدگیر ها دارای ریموت هایی برای کنترل از راه دور هستند.
دزدگیر های بیسیم اماکن جی ام کا 890  در صورت هر گونه ضربه یا لرزش و یا ورود افراد  مشکوک به ساختما آلارم هشدار دهنده را به کاربر ارسال می کنند و این نوع دزدگیر ها علاوه بر نظارت بر ورود و خروج افراد و یا هر موادر مشکو دیگر می توان از آنها برای باز و بسته رکدن درب های پارکینگ ها نیز استفاده کرد.

دزدگیر بیسیم جی ام کا 890

سیم کارت داخل دزدگیر های جی ام کا 890 ایرانسل، همراه اول و یا رایتل می تواند باشد علاوه بر سیم کارت میتوان دزدگیر های جی ام کا را به تلفن ثابت خانگی نیز متصل کرد. دزدگیر جی ام کا 890 دارای حافظه تلفنی تا 15 شماره می باشند این شماره ها را بر اساس اهمیت می توان اولیت بندی کرد که با فعال کردن گزینه آلارم زنگ خور این دزدگیر در صورت وجود هرگونه خطر به شمار های از پیش تعیین شده در حافظه  ی خود زنگ یا پیام ارسال می کند و آلارم هشدار دهنده را می فرستد.
سیم کارت داخلی این دزگیر های جی ام کا 890 در صورت کم شدن شارژ آن وقتی به 1000تومان برسد آلارم کم شدن شارژ را به صورت پیامک به گوشی همراه کاربر ارسال می کندو میتوان از راه دور با برنامه مخصصو ۀن را دوباره شارز کرد.
استفاده از اینترنت داخلی سیم کارت دزدگیر جی ام کا 890 باعث می شود از راه دور با رنم افزار مخصوص دزدگیر در گشوی همراه با سیتم عامل های اندورید و ای او سا به مشاهده آنلاین تصاویر و فیلم های گرفته شده دزدگیر پرداخت.

سیستم ضد سرقت جی ام کا منزل

 دزدگیر جی ام کا 890 سیم کارت خور به طور کلی دارای 4 عدد زون سیم دار و 4 عدد زون بدون سیم هستند زون های سیم دار دارای 20 نوع سنسو چشمی حساس و زون های بیسیم دارای 64  نوع سنسور چشمی هستند که به صورت 24 ساعته زون ها فعال هستند. دزدگیر های بیسیم 890 جی ام کا دارای باتری های داخلی لیتیومی با 4500 می آمپر هستند اگر دزدگیر در حالت عادی باشد  میتواند تا 48 ساعت دزدگیر را روشن نگه دارد این باتری ها دارای آداپتور های 12 ولتی با جریان خروجی 2 آمپر برای شارژ مجدد هستند.
دزدگیر اماکن سیم کارتی 890 جی ام کا دارای میکروفن و اسپیکر داخلی هستند و صداهای محیط را ضبط و پخش می کنند با توجه به به اسپیکری که دارند کاربر می تواند صدای خود را درمحیط پخش کند وباعث فراری شدن سارقان شود. برد و دامنه شنود دزدگیر اماکن جی ام کا 890 تقریبا تا 20 تا 30 متر می باشد بسته به محل نصب و موانع اطراف دزدگیر دارد. آژیر یا آلارم هشدار دهنده در دزگیر های خانگی جی ام کا داری تایم بندی خاصی می باشد کاربر می تواند از طریق نرم افزار مخصوص آن از راه دور از طریق گوشی همراه خود آن را در باز ه های زمانی 10 تا 400 ثانیه تنظیم کند.

سنسور های دزدگیر جی ام کا GMK

دزدگیر جی ام کا علاوه بر داشتن سنسور های چشمی حساس به حرکت دارای سنسور های حساس به گرما و دود هستند این قابلیت ویژه در دزدگیر های GMK 890 سبب می شود در صورت بروز هر گونه آتش سوزی و دود در محل نصب دوربین  این سنسور ها فعال شده و آلارم هشدار دهنده را به شماره های از پیش تعیین شده در حافظه آن ارسال کنند.
از دیگر قابلیت دزدگیر های جی ام کا 890 داشتن بلندگو وسیرن داخلی می باشد اگر به هر دلیلی سیستم آلارم یا اسپیکر  دزدگیر از کار بیفتد یا دزدیده شود سیستم داخلی آن شروع به غعالیت می کند و دزدگیر را در حالت اماده باش نگه می دارد در واقع دزدگیر های جی ام کا 890 دارای سیستم نظارتی داخلی پی اس هستند.

قیمت دزدگیر جی ام کا ۸۹۰

فروشگاه منصوری انواع دزدگیر های جی ام کا در مدل های متفاوت را به قیمتی ویژه در اختیار شما عزیزان قرار خواهد داد. ما شما را برای داشتن خونه ای امن همراهی خواهیم کرد. برای سفارش و خرید دزدگیر اماکن جی ام کا در مدل های متفاوت همین حالا تماس بگیرید.

مهندس منصوری
09185052332

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *