قیمت انواع دی وی آر دوربین مداربسته

قیمت انواع دی وی آر دوربین مداربسته

قیمت انواع دی وی آر دوربین مداربسته را از نمایندگی های تکنو دوربین دریافت کنید و با سایر مراکز فروش دوربین مداربسته در سراسر کشور مقایسه کنید. فروشگاه دوربین مداربسته منصوری دنیایی از دستگاه های رکوردر دوربین مداربسته 4 کاناله، 8 کاناله، 16 کاناله و غیره را با قیمتی ویژه به نمایش گذاشته است. همراه ما باشید تا با این دستگاه های ضبط تصویر بیشتر آشنا شوید:

دی وی آر دوربین مداربسته

دوربین های مداربسته بر اساس بیسیم بودن یا نبودن به دو نوع دوربین مداربسته تحت شبکه ای و دوربین مداربسته آنالوگ تقسیم بندی می شوند. دوربین های مداربسته آنالوگ  از نوع سیم دار بوده و برای نصب آن به سیم و کابل برق های برق نیاز است . ضبط ومدیریت تصاویر و فیلم ها در دوربین های مداربسته آنالوگ توسط دستگاه ضبط کننده دی وی آر صورت  میگیرد.
دستگاه دی  وی آر دارای بخش های مختلفی هستند  و می توانند همزمان چند دوربین مداربسته را به آنها متصل کرد.

انواع دستگاه dvr

 پورت های ورودی دوربین مداربسته را در دی وی آر ها کانال می گویند و بر این اساس دستگا های دی وی آر به صورت 4 کاناله، 8 کاناله، 16 کاناله، 32 کاناله نام گذاری می شوند. منظور از دی وی آر های 4 کاناله یعنی همزمان می توان چهار دوربین مداربسته ، 8 کاناله  دوربین مداربسته، 16 کاناله 16 دوربین و 32  کاناله نیز 32 دوربین مداربسته را به آن متصل کرد. دی وی آر ها دارای سایز بندی های متفاوت هستند سایز آنها از نوع جیبی گرفته تا سایزی برابر با یک کامپیوتر را دارند.

ویژگی های دی وی آر ها :

دی وی آر یا دستگاه ضبط کننده دیجیتال به خودی خود حافظه ندارد باید بسته به میزان استفاده  و تعداد دوربین های متصل شده به آن برای آن هارد دیسک به عنوان حافظه تهیه کرد هارد دیسک ها ظرفیت آنها بر اساس ترابایت هساند و می توان آن را از دی وی آر جدا کرده وبه کامپیوتر شخصی متصل کرد و از تصاویر و فیلم های ذخیره شده از آن بکاپ گیری کرد.
دستگاه دی وی آر توسط کابل های کواکسیال به دوربین های مداربسته متصل می شوند  این دستگاه قابلیت تشخیص حرکت ورا دارند و در صورتی که هر گونه قطعی و آسیب به دستگه وارد شود توسط آلارم هشدار دهنده یا آژیر به ایمیل کاربر او را مطلع می کند.
کیفیت تصاویر و فیلم های ضبط شده در دی وی آر ها با کیفیت دوربین های مداربسته متصل به آن بادی همخوانی داشته باشند و معمولا از 2 تا 8 مگاپیکسل وجود دارند.

فرمت های فشرده سازی و پورت ها

 فرمت های فشرده سازی تصاویر در دی وی آر ها  به صورت اچ 264، اچ 265، اچ 265 مثبت می باشد دی وی آر های حاوی فرمت فشرده سازی اچ 265 مثبت هستند می توانند تصاویر و فیلم ها در حجم کم ذخیره کنند بدون اینکه کیفیت آنها پایین بیاید.
پورت های ورودی و خروجی دستگاه دی وی آر شامل یو اس بی، اچ دی ام ای، وی جی آ، لاین، آر اس 485 می باشد.

رک برای دی وی آر

دی وی آر ها برای مکان های بزرگ صنعتی نیز مورد استفاده قرار می گیرند برای محافظت آنها در برابر شرایط محیطی این نوع دی وی آر ها دارای محفظه های فلزی ای شیشه ای به نام رک مونت هستند.
انواع دی وی آر ها را بر اساس سایز و اندازه ، تفاوت در نوع دوربین های مداربسته متصل به آنها، تفاوت در میزان رزولویشن یا فشرده سازی یا دسترس داشتن از  راه دور و غیره می باشد.

دی وی آر نوع جاسازی شده :

دی وی آر های جاسازی شده دارای سیستم عامل ویژه ای بوده که در داخل آنان قرار گرفته اند و غیر قابل نفوذ و هک هستند و از این جهت دی وی آر های جاسازی شده امنیت بالایی دارند همچنین این نوع دی وی آر ها دارای مکان هایی برای اضافه کردن هارد دیسک های محلی هستند برای زمانی است که می خواهید زمان ضبط دوربین ها را افزایش دهید.

دی وی آر های ترکیبی:

 این نوع دی وی آر ها می توانند همزمان دو نوع دوربین مداربسته آنالوگ و دوربین مداربسته تحت شبکه ای یا آی پی را به آنها متصل کرداز دوربین های آنالوگ برای نظارت بر مکان هایی که رفت  وآمد کمتری دارد و از دوربین های تحت شبکه ایی برای مناطقی با حساسیت بالاتر استفاده می کنند.

 دی وی آر های پی سی :

دی وی آر های نوع پی سی دارای یک کارت حافظه ، یک مادر برد، کارت شبکه، برد ویدئویی هستند این نوع دی وی آر ها در کامپیوتر شخصی ادغام شده اند این مدی دی وووی آر پی سی نیز می توانند هم زا دوربین های آنالوگ و هم از دوربین های تحت شبکه ای پشتیبانی کنند.

قیمت انواع دی وی آر دوربین مداربسته

بهترین و با کیفیت ترین دستگاه های دی وی آر دوربین مداربسته را از تکنو دوربین خریداری کنید. فروشگاه دوربین مداربسته منصوری بهترین و معتبر ترین برند های دستگاه DVR را به شما ارائه خواهد کرد. برای سفارش و خرید انواع دستگاه ضبط تصویر دوربین مداربسته همین حالا با شماره های درج شده در این وبسایت تماس بگیرید تا شامل تخفیف شوید.

مهندس منصوری
09185052332

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *