قیمت دزدگیر خودرو پی ال سی ساده

قیمت دزدگیر خودرو پی ال سی ساده

قیمت دزدگیر خودرو پی ال سی ساده را می خواهید دریافت کنید. بهترین و باکیفیت ترین سیستم های ضد سرقت برای اتومبیل های خود را از ما بخواهید. فروشگاه منصوری عرضه کننده دنیایی از سیستم های ضد سرقت ماشین plc بوده و در ادامه به معرفی این سیستم دزدگیر اتومبیل معمولی خواهیم پرداخت:

دزدگیر خودرو مدل پی ال سی ساده

کیای از شرکت های معروف که در سیستم ایمنی خودرو محصولات با کیفیتی را دارد شرکت پی ال سی می باشد دزدگیر های  پی ال سی از برند های پر طرفدار در بازار می باشد که دارای ریموت های متنوع بوده و  آی سی های بزرگی دارند که باعث عدم برگشت محصولات آنان شده است.
اقلام و لوازم جانبی هنراه با دزدگیر پی ال سی ساده خودرو شامل.: کست اصلی دزدگیر، آژیر 12 ولتی ،رله قطع وصل کردن برق و سیم کشی و ملزومات نصب آن، شوک سنسور،  ال ای دی گوشه داشبورد،شاسی لا دری کاپوت از جنس فلز، دفترچه راهنما

مشخصات دزدگیر خوردو پی ال سی ساده :

ریموت اصلی یک عدد و ریموت یدک نیز دارد برد ریموت دزدگیر های پی ال سی بستگی به موانع و اشیا اطراف ماشین دارد زیرا که وجود موانع فلزی و چوبی و اشخاص دربرد ریموت یا ضعیف شدن باتری ان باعث کاهش سرعت عملکرد ریموت  می شود
این نوع دزدگیر ها مانند سایر دزدگیر های خودرو ریموت آنها در صورت هر گونه خرابی قابل تعمیر نیستند برای امنیت بیشتر باید اقدام به خرید ریموت جدید کرد.

عملکرد دزدگیر های خودرو

 عملکرد تمام دزدگیر های خودرو ازجمله پی ال سی مانند سایر دزدگیر ها بوده بدین صورت که با برخورد هر گونه ضربه و تکان به خودرو سنسور حساس به شوک یا رحکت آن فعال شده و آژیر دزدگیر روشن می شود و به صاحب خودرو اطلاع می دهد.
کلیه وسایل  اقلام و ملزومات دزدگیر داخل خودرو در محفظه هایی نصب شده است و قسمت های مختلف خودرو از جمله دربها، شیشه ها، کاپوت و عقب خودرو، فلاشر و سایر اجزا به سنسور های شوک خودرو مجهز شده اند ودر صورت وجود هر گونه خطر و آسیب پیام هشدار دهنده را به صاحب خودرو ارسال می کنند .
از جمله قابلیت های دزدگیر پی ال سی ساده قفل و باز کردن اتوماتیک درب های خودرو از راه دور بدون سوئیچ  از طریق ریموت می باشد.
همچنین می توان در حین رانندگی با فعال کردن قفل کودک تمامی درب ها امنیت خودرو را بیشتر کرد.این ویژگی را می توان با فشار دادن پدال ترمز و کلیک کردن بر روی دکمه قفل ریموت به مدت زمان 3 ثانیه فعال کرد.

آیا دزدگیر پی ال سی باز بودن درب را به صاحب خودرو هشدار می دهد؟

 از دیگر قابلیت های دزدگیر پی ال سی هشدار دادن به صاحب خودرو در صورت باز بودن یکی از درب ها در حالت خاموش بودن خودرو و یا روشن بودن آن در حین رانندگی می باشد.
سنسور های حساس دزدگیر در شیشه های خودرو نصب شده و قابلیت با لا بردن  خودکار شیشه ها را از طریق ریموت دارند.
اگر در اماکن شلوغی خودرو را پارک کنید که بعد از انجام کار های خود نتوانید ان را پیدا کنید از طریق ریموت دزدگیر با روشن کردن فلاشر های راهنمایی خودرو می توانید خودروی خود را پیدا کنید.

قابلیت های ویژه ی دزدگیر های پی ال سی

 از قابلیت های ویژه ی دزدگیر های پی ال سی داشتن سنسور ویژهصندوق پران عقب خودرو می باشد بدین صورت که از راه دو با استفاده از ریموت می توان  کاپوت عقب خودرو را باز کرد.
در صورت هر گونه سرقت و یا روشن کردن خودور بدون حضور صاحب آن می توان از طریق ریموت دزدگیر از راه دور خودور را خاموش کرد و مانع از حرکت کردن آن شد.
دزدگیر های پی ال سی دارای چراغ های ال ای دی در داخل خودرو هستند که به منظور نشان دادن فعال بودن دزدگیر می باشد و هم اینکه سارقان با دیدن ان و اطمینان یافتن از وجود دزدگیر فرار می شوند.
همین دزدگیر های خودرو دارای ریموت های با کدهای لرنیگ مخصوص بوده که غیر قابل هک کردن هستند و این ویژگی  امنیت خودرو را چند برابر می کند.

حافظه داخلی سیستم اعلام سرقت plc

 دزدگیر های پی ال سی دارای حافظه داخلی هستند به این صورت اگر به هر دلیلی باتری ریموت تمام شود و یا باتری ماشین خراب شود و شرایط به نحوی باشد امکان شارژ کردن باتری خودرو وجود نداشته باشد دزدگیر می تواند در این حالت به مدت 5 ثانیه قبل از زمانی که خودرو خاموش شده تا زمانی که دوباره شارژ باتری خودرو تامین شود اطلاعات لازم را ذخیره کند.

قیمت دزدگیر خودرو پی ال سی ساده

انواع سیستم های اعلام سرقت با برندهای متفاوت در انواع مدل ها در بازار موجود است و با توجه به اینکه سلیقه مشتریان برای انتخاب دزدگیر خودرو کاملا متفاوت است. فروشگاه امنیتی منصوری دنیایی از برندهای دزدگیر ماشین از جمله پی ال سی، هوتای، ماجیکار و غیره را به نمایش گذاشته است.
در حال حاضر اجناس تقلبی و بی کیفیت بسیاری در بازار موجود است بنابراین تهیه برندهای شناخته شده بهتر است.لذا برای سفارش و خرید انواع دزدگیر های اتومبیل قیمت مناسب هم اکنون تماس بگیرید.

مهندس منصوری
09185052332

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *