قیمت آنلاین دزدگیر هوتای

قیمت آنلاین دزدگیر هوتای اورجینال

قیمت آنلاین دزدگیر هوتای اورجینال را از ما دریافت کنید. همان‌طور که از اسم این مدل از دزدگیرها پیداست، سیستم عملکردشان هم بسیار ساده است و با برخورد ضربه به خودرو صاحب آن را با آژیر مطلع می‌کند. این محصولات معمولا دارای یک عدد ریموت اضافه، آژیر داخل محفظه موتور خودرو و مجموعه کامل سیم‌کشی مورد نیاز است. همراه ما باشید تا با این محصولات بیشتر آشنا شوید:

دزدگیر هوتای اصلی

دزدگیر ماشین هوتای ساخت کشور چین و ازپر طرفدارترین دزدگیر های خودرو درجهان بوده که دارای گواهی استاندارد بین المللی  می باشد. شرکت هوتای انواع دزدگیر های ساده و تصویری در طرح های مختلفی مانند :دزدگیر تصویری ایکس 4، دزدگیر شارژی آ 109، دزدگیر وای 2، دزدگیر 110، دزدگیر زنوتیک، دزدگر دلفی و غیره می باشد.
دزدگیرهای هوتای ساده دارای 20 مدل ریموت جهت کنترل از راه دور را دارند ریموت های آنها دارای کد اختصاصی ضد هک بوده  و مطمئن وامن هستند.  ریموت های دزدگیر هوتای ساده در دو مدل ساده و آنتن دار  به همراه دفترچه راهنمای نصب می باشند.

ریموت ساده وآنتن دار دزدگیر هوتای

ریموت ساده وآنتن دار دزدگیر هوتای اورجینال دارای آی سی 2240 و فرکانس 315 مگاهرتز می باشند میزان برد ریموت ها ی هوتای به عومل و شرایط محیطی بستگی دارد اگردرمسیر برد ریموت وسایل و اشخاص و موانع فلزی و چوبی باشد  و یا اینکه میزان باتری ریموت کم شده باشد در این حالت ها میزان برد ریموت ها کمتر شده و سرعت عملکرد آنها کاهش پیدا می کند.
قابل به ذکر است ریموت های هوتای در صورت خراب شده قابل تعمیر نیستند برای امنیت بیشتر بهتراست آنها را با خریدن ریموت جدید جایگزین کرد.
هم چنین ریموت های هوتای ضد آب نیستند در صورتی که درآب قرار بگیرند باید از فشرده شده دکمه های آن خودداری کرده واقدام به خشک کردن آن کرد.

عملکرد دزدگیر های هوتای اصل

عملکرد دزدگیر های هوتای اصل به این صورت است که در اثر هرگونه برخورد یا ضربه به خودرو آژیر دستگیر روشن شده و صاحب خودرو را مطلع می سازد. آژیر و سایر تجهیزات دزدگیر در داخل  محفظه ای داخل موتور  خودور نصب شده و هم چنین قسمت های مختلف خورد مانند دربها، شیشه ها، صندوق عقب خودرو، فلاشر ی راهنمای خودرو با سیم کشی های لازم به دزدگیر متصل شده و همه آنها در این قسمتها دارای سنسور های حساسی می باشند که هر گونه تغییر و تهدیدی را برای صاحب خوردو ارسال می کنند و از طریق ریموت می توان آنها را از راه دورکنترل کرد. برد مفید دزدگیرهای هوتای اروجینال معمولا تا 100 متر می باشد.

قابلیت های دزدگیر هوتای اور جینال

ازجمله قابلیت های دزدگیر هوتای اور جینال درب خوردوها  از راه دور بدون استفاده از سوئیچ توسط ریموت میباشد که اگر یکی از درب هارا باز شده باشد آلارم هشدار دهنده آن فعال شده و دزدگیر با کشیدن آژیر مالک خودرو را باخبر میسازد . همچنین می توان با فشار دادن پدال ترمز و کلیک دکمه قفل ریموت به مدت 3 ثانیه درحالت روشن بودن موتور ها درب ها قفل کودک کرد .
اگر ماشین را درمکانی شلوغ پارک کرده باشید این دزدگیر با روشن کردن فلاشرها پیدان کردن ماشین را آسان تر می کند.دزدگیر های هوتای همچنین قابلیت بالا بردن شیشه های خودرو وقابلیت باز کردن صندوق عقب را با ریموت خود دارند. از قابلیت های بارز دزدگیر هوتای ساده خاموش کردن خودرو از راه دور ازطریق ریموت ها می باشد.

دزدگیرهای هوتای تصویری

دزدگیرهای هوتای تصویری دارای صفحه نمایشگری با تصویر ماشینی  روی ریموت های خود هستند که وضعیت خودرو را نشان میدهند. در صورت هرگونه ضربه یا برخورد و تکانی به خودروعلامت چکش روی مانیتور ریموت  روی قسمتی از خودرو که ضربه وارد شده است فعال می شود  و یا اینکه اگر دربهای خودرو باز شده باشد روی مانیتور ریموت درب خودروی که باز است را نمایش میدهد و این نوع دزدگیر ها به طور کلی وضعیت دقیق  خودرو را در صورت روشن شدن آلارم نشان میدهند.

لوزام همراه با دزدگیر هوتای  اصل خودرو:

 کیت اصلی، دسته های سیم کشی و کابل کشی به صورت کامل، رله مخصوص قطع کردن برق، شوک سنسور، آژیر، چراغ ال ای دی کوچک با پایه های آن برای چشمک زدن در داخل خودرو، شاسی فلزی، دو عدد ریموت ساده و آنتن دار،شاسی ریست و دفترچه راهنمای نصب  می باشد.
دزدگیر های هوتای دارای حافظه  داخلی می باشند به این صورت که اگر به هر دلیلی باتری ماشین خراب شده باشد و قابلیت شارژ و تامین  انرژی برای فعال کردن دزدگیر را نداشته باشد در این حالت دزدگیر های هوتای می توانند از 5 ثانیه قبل از خاموش شدن و تمام شدن باتری تا زمان شارژ شدن باتری خودرو را برای شما ذخیره می کند بعد از شارژ مجدد باتری ماشین می توانید تمام صحنه های ضبط شده را مشاهده کنید.

قیمت آنلاین دزدگیرهوتای

دزدگیرهای موجود در بازار عموما در مدل های ساده و یا تصویری هستند. هوتای یکی از شرکت‌هایی که در زمینه‌ی تولید انواع دزدگیر فعالیت دارد، محصولاتی که در تکنو دوربین مقابل شما قرار دارد یکی از انواع تولید شده در این شرکت بوده که به صورت ساده و تصویری طراحی شده اند. برای سفارش و خرید این سیستم های دزدگیر ضد سرقت هم اکنون تماس بگیرید.

مهندس منصوری
09185052332


منتشر شده

در

,

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *