خرید دزدگیر کلاسیک مدل z4

خرید دزدگیر کلاسیک مدل z4

خرید دزدگیر کلاسیک مدل z4با ارزان ترین قیمت همراه با گارانتی امکان پذیر است. فروشگاه امنیتی منصوری در بانه عرضه کننده انواع سیستم های دزدگیر امکان به صورت پکیج کامل و تکی بوده و تمامی این محصولات را ضمانت خواهد کرد. در ادامه می خواهیم به معرفی سیستم اعلام سرقت کلاسیک اولترا z4 بپردایم:

دزدگیر کلاسیک مدل زد 4

دزدگیر های کلاسیک از قدیمی ترین نوع دزدگیر های منازل می باشد جدیدترین نوع آن دزدگیر کلاسیک مدل زد 4 میباشد  که از آنها برای اماکن مسکونی، تجاری، صنعتی ، ادارای، بانک ها، طلافروشی ها و غیره استفاده می کنند

 ویژگی های دزدگیر کلاسیک مدل  زد 4 :

مهمترین واصلی ترین ویژگی این دزدگیرهای کلاسیم زد 4 غیر قابل تحلیل کامپیوتری بودن کدهای رموت انهاست در واقع ریموت این دزدگیرها تراکد هستند ودارای 64 بیت متغیر واین کرپیت میباشند ودرنتیجه بسایر قابل اطمینان و غیر قابل کپی کردن می باشند
سیستم مرکزی این دزدگیرها را میتوان  انواع سنسورها و مگنت ها و چشمی های باسیم یا بی سیم  را اضافه کرد ارن سیستم مرکزی از چشمی های بی سیم با فرکانس های 433.92 مگاهرتز پشتیبانی می کند.
دزدگیرهای کلاسیک زد 4 را  میتوان درفاصله 100 متر فعال یا غیرفعال کرد .

دزدگیر سیمکارتی کلاسیک مدل Z4

دزدگیر کلاسیک مدل زد 4 سیم کارت خور بوده و توسط آن از راه دور از طریق  گوشی همراه با پیامک یا برنامه مخصوص  ان را فعال یا غیر فعال کرد درواقع در هنگام سرقا اعلام خطر از طریق سیم کارت داخل دزدگیر به شماره های از پیش تعیین شده درآن به صورت پیام یا تلفن ارسال میشود و در محل نصب نیز آژیر هشدار دهنده به صدا در می آید
ریموت دزدگیر کلاسیک زد 4 در سه حالت فعال، نیمه فعال، غیر فعال میتوان تنظیم کرد. حالت نیمه فعال دزدگیر برای شرایطی است که افراد خود در منزل حضور دارند.
برد دستگاه  دارای جایگاه  4 رله جداگانه میباشد که برای دستور دادن به دستگاه های برقی مانند درب برقی  درمحل نصب دزدگیر استفاده کرد .

زون های دزدگیر کلاسیک Z4

تعدا زون های این نوع دزدگیر 4 عدد میباشد که یمتوان انواع چشمی های با سیم یا بدون سیم و مگنتها را اضافه کرد این چشمی های دزدگیر در واقع با ارزیابی اختلاف دمای سطح اجسام و ابعادفیزیکی اجسام و میزان نوربرگشتی از آنها پرداخته وبه سیستم مرکزی دزدگیر اعلام هشدار میدهد.

چشمی های دزدگیر کلاسیک Z4

چشمی بی سیم دزدگیر کلاسیک زد 4 به نام اف او ایکس 2 میباشد. چشمی فاکس 2 بسیار حساس بوده و هر گونه حرکت کوچک را در دامنه دید خود تشخیص میدهد وبه مرکز سیستم اطلاع میدهد.فاکس 2 دارای باتری فابریک 9 ولتی بوده که انرژی 2 ماه ان را تامین می کند
چشمی باسیم دزدگیر کلاسیک زد 4 به نام آلفا پلاس میباشد این چشمگیر سیمی دارای سنسور حرکتی حساس وقابلیت چرخش تا زاویه 110 درجه را دارد وانرژی خود را از مرکز اصلی سیستم دزدگیر دریافت می کند.

ترمینال های خروجی دزدگیر زد 4

 ترمینال های خروجی دزدگیر زد 4 دارای مکانی برای اتصال 2 آژیر با ولتاژ 30 وات  و 2 عدد بلندگو یا اسپیکر 30 واتی برای آژیر کشیدن به صورت همزمان دارد.  دراین نوع سیستم هر سه مدل تلفن آژِیری، سیم کارتی و سخنگو برای شماره گیری خودکار استفاده میشود.
ورودی ترانس دزدگیر دارای فیوز بوده که باعث ایمنی بیشتر سیستم برد دستگاه میشود. دزدگیرهای کلاسیک هم چنین قابلیت خاموش و روشن کردن وسایل برقی در محل نصب وکنترل میزان روشنایی محیط را دارند.

مشخصات فنی دزدگیر کلاسیک مدل زد 4 :

  • دارای 15 عدد ریموت با قابلیت آدرس دهی  و رمز های متغییر غیر قابل کپی
  • دارای سیستم رمز 64 بیت و متغیر بدن تحلیل کامپیوتری
  • تعدا زون با سیم :  4 عدد      
  • تعداد زون بی سیم : 15 عدد
  • باتری 12 ولت با جریان خروجی 4 تا 8 آمپر ساعت
  • مقدار ولتاژ ورودی 220 تا 230 ولت
  • تعدا فیوز: 4
  • کنترل : از طریق ریموت یا پیامک
  • بدنه : ازجنس ای بی اس م برای توکار  و روکار مناسب میباشد
  • ابعاد:طول280، عرض 231 و ارتفاع آن 84 میلی متر
  • وزن: بدون باتری 1550 گرم
  • مقدار فرکانس گیرنده: 433.92 مگاهرتز
  • شارژر به صورت خودکار یا ولتاژ ثابت
  • تعداد خروجی برای آژیر:14.2 وی دی سی و برای بلندگو 25 وات
  • تعداد خروجی منفی : 1 عدد و قابل تنظیم است

لوازم و تجهیزات جانبی برای دزدگیر کلاسیک کدل زد 4 :

تلفن کننده 20 حافظه : این نوع دستگاه از طریق خط ثابت به دزدگیر متصل میشود.
اکسپندر پرو: این محصول برای افزایش تعداد زون در دستگاه استفاده میشود و قابلیت افزایش 13 زون را به دزدگیر میدهد
ریال وان: این برد در داخل جعبه دزدگیر در مکان مخصوص خود که خروجی منفی نام دارد نصب میشود وبرای تنظیمات اضافی دزدگیر مانند باز کردن درب های برقی استفاده میشود.

خرید دزدگیر کلاسیک مدل z4

کـلاسیـک Z4 ULTRA جـدیـدتـریـن مـدل از پـرفـروش‌تـریـن سیستـمهـای حفاظتی اماکن است. امکانات پیشـرفتـه دستگـاه و راحتی نصب و استفاده از آن، موجب شده تا Z4 ULTRA منـاسـب حفـاظـت از کلیـۀ اماکن مسکونی، اداری، تجاری، بانک ها و جواهر فروشی‌ها باشد.  برای سفارش و خرید این محصول با ما تماس بگیرید.

مهندس منصوری
09185052332


منتشر شده

در

,

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *