فروش دوربین مداربسته و دزدگیر

فروش بهترین دوربین مداربسته و دزدگیر

فروش دوربین مداربسته و دزدگیر با بهترین قیمت آغاز شد. تکنو دوربین عرضه کننده مستقیم انواع دوربین های مداربسته و سیستم های اعلام سرقت خانگی و ماشین با قیمتی باورنکردنی می باشد. ما در اینجا می خواهیم به معرفی انواع دوربین های مداربسته و سیستم های ضد سرقت بپردازیم پس تا آخر همراه ما باشید:

انواع دوربین مداربسته و دزدگیر منازل

امروزه انتخاب یک دوربین مدارسته و دزدگیر مناسب برای منزل باعث میشود تا با خیال راحت به زندگی روزمره ی خود یا مسافرت بپردازید. قبل از خرید و نصب دوربین های مداربسته و دزدگیرها باید به نوع آن وکیفیت و امکانت دوربین و دزدگیر اعم از بی سیم بودن یا سیم کارت خور و غیره توجه کرد وآنها را مناسب با شرایط منزل و هزینه ای که مد نظر دارید انتخاب کنید.

انواع دوربین مداربسته براساس تکنولوژی :

دوربین مداربسته آنالوگ: این نوع دوربین ها نصب آنها آسان و وقیمت پایینی دارند در واقع دراین نوع  دوربن های یک دستگاه ضبط کننده به نام دی وی آر وجود دارد که با سیم کواکسیال به دوربین متصل میشود.  تصاویر وفیلم های دوربین از طریق این کابل به دستگاه دی وی ار منتثل میشود و دراین دستگاه ذخیره میگردد هصب دوربین های مداربسته آنالوگ به سیم کشی نیاز دارد و برای مکان هایی که امکان سیم کشی وجود ندارد مناسب نمیباشد.

دوربین مداربسته تحت شبکه ای:

دوربین های تحت شبکه ای یا آی پی دستگاه ذخیره کننده ی به نام ان وی آر دارند و از طریق کابل شبکه به دوربین متصل میشوند کیفیت بالای تصاویر وقابلیت های پردازش وانتقال تصویر بالایی دارند .

انواع دوربین مداربسته بر اساس شکل ظاهری:

دوربین مداربسته دام: دام به معنی گنبد میباشد این نوع دوربین هامناسب برای نصب در سقف منازل ، ادارات ، انواع فروشگاه ها میباشند دروبین های مداربسته یدام از لحاظ نصب به دو دسته تقسیم میشوند. دوربین مداربسته دام آنالوگ یعنی به دستگاه دی وی آر برای ذخیره تصاویر وفیلم ها نیاز دارد. و درهنگام نصب از کابل کواکسیال استفاده میشود. دوربین های مداربسته دام بر مبنای کابل کشی با کابل شبکه که به دستگاه ان وی آر برای ذخیره داد ه ها نیاز دارد.
دوربین مداربسته بولت: ظاهر این دوربین ها شبیه مکعب مستطیل یا استوانه ای می باشد. این نوع دوربین ها دارای پایه ای برای نصب هستند و بدنه ی آنها ازجنس فلز بوده ضدآب و ضد گرد وغبار ومقاوم در هر شرایط اب وهوایی هستند ومناسب برای نصب در محیط های بیرونی هستند.
دوربین مداربسته باکس یا صنعتی : از لحاظ ظاهری شبیه مکعب مستطیل هستند مناسب برای مکان های صنعتی و تجاری هستند.
دوربین مداربسته گردان یا اسپیدام : به این نوع دوربینها پی تی زد نیز می گویندقبلیت چرخش به تمام زاوایا را تا 360 درجه را دارند ومناسب برای محیط های بسیار بزرگ ووسیع میباشد. کنترل گردش دوربین های اسپیدام یا از راه دور از طریق اپراتور و یا با برنامه ریزی داخلی بدون دخالت اپراتور صورت می گیرد.
دوربین مداربسته چشم ماهی : این نوع دوربین ها قابلیت چرخش 360 درجه را دارند ونظارت و مشاهده همه جانبه را درمحیط دارند. نکته مهم در هنگام نصب این دوربین ها ارتفاع آنهاست که باید طوری باشد که زاویه دید گسترده ای داشته باشند.
دوربین مداربسته مینیاتوری : به این دوربینها دوربین مداربسته پین هول نیز میگویند و به دلیل اندازه کوچکی که دارند امکان مخفی کردن آنها در هر جایی وجود دارد و جز دروبین های مخفی و جاسوسی میباشد.

دسته بندی دوربین های مداربسته بر اساس کیفیت تصاویر:

کیفیت تصویر یعنی میزان شفافیت و وضوح تصویر و نمایش جزئیات تصویر میباشد اولین عامل موثر بر کیفیت تصویر نوع دوربین میباشد و البته عوامل دیگری همچون محل نصب وارتفاع و شرایط اب وهوایی موثر میباشند. معیار سنجش کیفیت تصویر براساس مگا پیکسل است که همان میزان رزولویشن تصویر را تشکیل میدهد هرچه پیکسل یا رزولویشن تصویر بالاتر باشد به همان اندازه کیفیت تصویر بیشتر است. کیفیت تصاویر را به صورت اچ دی، فول اچ دی ، 4 کا معرفی می کنند.

انواع دوربین مداربسته بر اساس کیفیت تصویر:

  • دوربین های اچ دی با رزولویشن720در 1280 مگاپیکسل
  • دوربین های فول اچ دی با رزولویشن 1080 در 1920 مگاپیکسل
  • دوربین هایی با رزولویشن 1536در2048
  • دوربین هایی با رزولویشن 1440در2560
  • دوربین هایی با رزولویشن 1920 در 2536
  • دوربین های 4 کا با رزولویشن 2160 در3840

انواع دوربین مداربسته بر اساس نوع لنز:

1. دوربین مداربسته با لنز ثابت: این دوربینها لنز آنها ثابت بوده در نتیجه فاصله کانونی ثابتی دارد و امکان تغییر زاویه دید آنها وجود ندارد مناسب برای مکان های با حساسیت کمتر میباشد

2. دوربین مداربسته با لنز متغییر: در این نوع دوربینها زاویه دید و فاصله کانونی قابل تغییر هستند و دامنه دید گسترده ای دارند وتغییر زاویه دید به صورت دستی انجام میشود

3. دوربین مدابسته با لنز موتورایز یا متغییر خودکار: لنز های خودکار متغییر این دوربینها موتورداربوده و دیگر به صورت دستی زاویه دید انها تنظیم نمیشود واین دوربینها فوکوس خودکار دارند.

انواع دزدگیر منازل:

1. دزدگیر امکان آژِیری یا هشدار دهنده ساده: قدیم ترین وساده ترین نوع دزدگیر منازل میباشد که فقط با یک آژیر هشدار دهنده اطرافیان را از وجود خطرا مطلع می کند این نوع دزدگیر هیچ گونه سیستم تماس گیرنده ای ندارد.
2. دزدگیر منازل سیمی: این دوربین های برای نصب به سیم وکابل کشی نیاز دارد که باید توسط متخصص ان به صورت کاملا مخفی نصب شود. این دزدگیرها دارای سنسورهای الکتریکی حساس یه ضربه وحرکت وصدا میباشند ودارای صفحه نمایش جهت کنترل کردن هستند
3. دزدگیر منازل بیسیم یا وایرلس : این نوع دزدگیرها نیازی به کابل وسیم کشی برای نصب ندارند و انرژی انها از طریق باتری تامین میشود سنسورهای الکتریکی انها از طریق سیگنال رادیویی به صفحه نمایش کنترل گر متصل هستند. این نوع دزدگیرها دارای دو نوع فرکانس رادیویی 315 مگاهرتز و 433 مگاهرتز هستند.
4. دزدگیر منازل با تلفن خودکار خط ثابت: این نوع دزدگیرها یا یک کابل به تلفن خط ثابت متصل میشود ویمتوان شماره های پیش فرض مورد نظر خود را درسیستم ثبت کرد ودرصورت هرگونه خطر با شماره ثبت شده به صورت خودکار تماس میگیرد
5. دزدگیر منازل سیم کارتی: این نوع دزدگیرها از جدیدترین نوع دزدگیر اماکن هستند که در داخل سیستم میتوان سیم کارتی را قرارداد و با ثبت شماره های از پیش تعیین شده درصورت وجود هرگونه خطر به صورت خودکار تماس و پیام ارسال می کند . سیم کارت داخل دزدگیر را میتوان ازراه دور با دادن کدهای مخصوص شارژ نمود
6. دزدگیر منازل تحت شبکه ای: این نوع دزدگیرها از طریق اتصال به اینترنت یا وای فای میتوانن هرگونه خطر احتمالی را با دادن ایمیل یا هشدار به هر سایتی که از قبل پیش فرض آن شده امنیت منازل را بیشتر کنند و مانع خطرات احتمالی شوند.

فروش دوربین مداربسته و دزدگیر

مرکز فروش منصوری انواع دوربین های مداربسته ضد آب، دام، بولت، مخفی، دوربین خودرو، لوازم جانبی این محصولات و همچنین انواع دزدگیر های اماکن و اتومبیل را نیز با قیمتی باورنکردنی همراه با گارانتی معتبر عرضه بازار می کند. لذا برای سفارش و خرید انواع دوربین های مداربسته و سیستم های امن ضد سرقت هم اکنون تماس بگیرید تا از تخفیف ویژه ما بهره مند شوید.

مهندس منصوری
09185052332


منتشر شده

در

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *