فروشگاه اینترنتی لوازم دوربین مدار بسته

فروشگاه اینترنتی لوازم دوربین مدار بسته

فروشگاه اینترنتی لوازم دوربین مدار بسته انواع وسایل جانبی دوربین را با قیمتی ویژه به فروش می رساند. لوازم جانبی وسایلی هستند که برای تکمیل یک سیستم مداربسته استفاده می شوند. این لوازم  شامل دستگاه های مختلفی است که قسمت های مختلف سیستم دوربین مداربسته را به هم متصل می کند و باعث عملکرد بهترسیستم میشوند.

دوربین های مداربسته به دو دسته  تقسیم می شوند و هر کدام لوازم جانبی خود را دارند: این دوسته شامل:

1.دوربین مداربسته آنالوگ ولوازم جانبی آن

 2. دوربین مدار بسته تحت شبکه و لوازم جانبی آن

انواع لوازم جانبی دوربین های مداربسته آنالوگ عبارتند از :

منبع تغذیه یا باتری

دوربین های مداربسته آنالوگ دارای منبع تغذیه  برق مجزا میباشد و ولتاژ ورودی دوربین مداربسته آنالوگ 12 ولت DC می باشد. دراین  سیستم ها گاهی از آداپتور مرکزی استفاده می شود و برای هر دوربین از یک آداپتور استفاده می شود واین باعث میشودکه  هزینه اجرای سیستم امنیتی کاهش پیدا کند

کابل برق                                                                                          

برای انتقال برق به دوربین مداربسته آنالوگ به کابل برق وهم چنین  برای انتقال انرژی از آداپتور به دوربین  به این کابل برق نیاز داریم.به همین خاطراز کابل برق دو سیمه استفاده میکنیم.

کابل هم محور

 از کابلهای هم محور برای مثال نوع کواکسیال برای انتقال تصویر آنالوگ که دوربین در حال ارسال است استفاده می شود.

ویدیو بالون

 اگر فاصله دوربین  مداربسته آنالوگ از نقطه ای که قرار است تصویر راارسال کند بسیارزیاد باشد و احتمال از بین رفتن سیگنال آنالوگ در این فاصله وجود داشته باشد از ویدیو بالون استفاده میشود.

دستگاه DVR

 این دستگاه وظیفه ی دریافت تمامی سیگنال های ارسالی  که از دوربین های آنالوگ در سیستم نظارت امنیتی را بر عهده دارد. این دستگاه سیگنال را از کابل های کواکسیال که به آن متصل است را دریافت می کند. پس از دریافت و تبدیل سیگنال ها از آنالوگ به دیجیتال، امکان مدیریت، نمایش و ذخیره ویدیوها را به کاربران میدهد.

هارد دیسک

. برای ذخیره ویدیوها یی که از دستگاه دی وی آر دریافت کردیم باید از هارد دیسک استفاده کنیم واین هارد در واقع فضای ذخیره سازی لازم را تامین میکند

مانیتور

برای مشاهده فیلم های زنده ارسال شده توسط دوربین مداربسته استفاده میشود.

انواع لوازم جانبی دوربین های مداربسته تحت شبکه

کابل شبکه

راه  ارتباطی برای انتقال فیلم در سیستم دوربین مداربسته شبکه کابل شبکه می باشد..

منبع تغذیه

منبع تغذیه دوربین مداربسته تحت شبکه ازکابل شبکه  تامین می شود دستگاهی به نام  شبکه از فناوری به نام پی او ای  پشتیبانی نکند منبع تغذیه را میتواند  درصورتی که در برق را به کابل شبکه ارسال کند.

توسعه دهنده اینترنت

از دستگاه اینترنت استفاده کنیم. این دستگاه  برای جلوگیری از تضعیف یا تخریب سیگنال سیگنال ها را تا فاصله 100 متری منتقل کند.

دستگاه: NVR

امکان مدیریت، نمایش و ذخیره داده ها را فراهم می‌کند
دنیازی به اتصال مستقیم به تمام دوربین های مداربسته  شبکه را ندارد. هر دوربین شبکه متصل به شبکه کامپیوتری محل نظارت شده توسط  این دستگاه فیلم های خود را دریافت می کند.

 مانیتور

برای دیدن فیلم های ارسالی از دوربیناز مانیتور استفاده میکنیم.

هارد دیسک

دوربین های مداربسته تحت شبکه  به فضای ذخیره سازی بسیار بیشتری نسبت به دوربین های مداربسته آنالوگ نیاز داشته و هم اینکه . فیلم های دریافتی از  این دوربین ها از کیفیت و وضوح بیشتری  نسبت به فیلم های دوربین مداربسته آنالوگ برخوردار هستند که به دلیل سیگنال دیجیتال ارسال شده آنها میباشد..

لنز دوربین:

  یکی از مهم ترین قسمت های  سیستم دوربین مدار بسته لنز دوربین  می باشد. سنسورهای حرکتی دوربین  تصویر یا ابتدا لنز نور را را دریافت می کند و  آن را به پالس های الکتریکی تبدیل می کند ودرنهایت خروجی دستگاه  فیلم را ضبط و نمایش میدهد.

تستر دوربین :

کاربرداین  وسیله برای  نصابان دوربین مداربسته آنالوگ و دیجیتال یا توربو و غیره  میباشد که پس از نصب دوربین امنیتی  با استفاده از این تستر از روند درست نصب دوربین مطمئن شوند.

مدیا کانورتر دوربین مدار بسته

مدیا کانورتر یک دستگاه مبدل میباشد که سیگنال های دریافتی از کابل مسی را با سیگنال نوری سنکرون کرده  و سپس به وسیله فیبر نوری انتقال می دهددر فیبر نوری گیرنده ای وجود دارد که سیگنال نوری را دریافت مکرده و دوباره آن را به سیگنال مسی بر می گرداند.
این کاربرای  حفظ سیگنال های ارسالی و جلوگیر ی از ارسال خطا در تصویر لازم میباشد.

میکروفون دوربین  مدار بسته

میکروفون دوربین مدار بسته از  عمده ترین قسمت های مختلف آن  برد نام دارد . برد به ان وی آر نیز میگویند. وظیفه پردازش صداهای دریافتی را دارد. و پس از پردازش روی هارد دیسک ذخیره میکند وهم چنین  یک فیش برق نیز روی سیم دستگاه شنود یا برد قرار گرفته که باتری دوازده ولتی متصل است.

فروشگاه اینترنتی لوازم دوربین مدار بسته

برای خرید انواع دوبیم مداربسته و لوازم جانبی مربوط به آن را با قیمتی ویژه از فروشگاه دوربین مداربسته اینترنتی لوازم جانبی منصوری خریداری کنید. این لوازم دارای بالاترین سطح کیفیت بوده و متناسب با نوع دوربین مداربسته شما ارائه خواهد شد. لذا برای سفارش و خرید انواع لوازم و وسایل دوربین مداربسته با قیمتی ویژه همین حالا تماس بگیرید تا شامل تخفیف ویژه شوید.

دیمن منصوری

09185052332

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *